MCpaasei Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Hoihoi,Morgen krijgt mn nijn een injectie peniciline tegen zn mogelijke syfilis. Heeft iemand ervaring met die injecties? Worden ze er ziek van of merken ze er niks van?Groetjes!
kaatje-kim Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Bij mijn konijn toen die syfilis had, niks van gemerkt.Mijn dierenarts is er na het behandelen van 1 konijn anders over gaan denken, over penicilline. Eerst vond ze het altijd maar niks, penicilline spuiten bij een konijn, maar omdat het bij dat konijn zo goed ging (en het was een zwak konijntje) gebruikt ze het nu sneller dan eerst.
MCpaasei Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2008 Oke, cool dan hoef ik me daar geen zorgen om te maken!
Petradhd Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Penicilline is giftig voor konijnen als het oraal wordt toegediend. Misschien dat die dierenarts daarom wat huiverig was voor het injecteren van penicilline. Maar konijnen kunnen daar heel goed tegen, Kerrie had ook nergens last van.
MCpaasei Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2008 Mr. White heeft nu ook nergens last van, dus dat is mooi Nog 2 x en nou maar hopen dat het effect heeft!
Aanbevolen berichten