gerritsenwendy Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Mijn konijn pukkie is een soort van een dwerg konijn. Ze is nu 8 1/2 jaar oud. En ze weegt nu 700 gram. En ik voel haar botten ook al een beetje. Ik weet dat oudere konijnen veel afvallen, maar toch schrok ik er van. Ik geef haar nu ook al wat meer voer. Maar zijn er nog meer dingen die ik kan doen? xxx
Brenda73 Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Ik zou even met haar naar de dierenarts gaan.Al gehele controle zeg maar.
Nele1986 Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 kzou dat toch ook maar is doen, misschien heeft ze wormen ofzo, mijn konijn was een tijdje geleden ook afgevallen en toen had de dierenarts ontdekt dat ze wormen had.nja 700g wegen is toch wel weinig denk ik.
bunny ranch chanty Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 ontwormen is een optie met pana kur zie wormen toppic
gerritsenwendy Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Geplaatst: 1 september 2008 Ik ben naar de dierenarts geweest... en de conclusie is dat mijn weegschaal het niet meer doet:P ze weegt 1600 gram... maar ze is wel afgevallen, ze woog eerst 1700 gram.Maar de dierenarts heeft alles nagekeken en alles was in orde!! De reden dat ze miss aan het afvallen is omdat ze niet gestereliseerd is, en dan is er meer kans op een tumor in der baarmoeder. Maar zij heeft dat gelukkig niet! groetjes dom blondje:P
gerritsenwendy Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Geplaatst: 1 september 2008 (aangepast) Mijn konijn pukkie is een soort van een dwerg konijn. Ze is nu 8 1/2 jaar oud. En ze weegt nu 700 gram. En ik voel haar botten ook al een beetje. Ik weet dat oudere konijnen veel afvallen, maar toch schrok ik er van. Ik geef haar nu ook al wat meer voer. Maar zijn er nog meer dingen die ik kan doen? xxx Zie bericht boven!!!!! oops 1 september 2008 aangepast door gerritsenwendy
Rian Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Ik wil ook zo'n weegschaal als die wat jij hebt hahaha
bunny ranch chanty Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 nou die kan ik hier ook wel gebruiken scheeld meer dan de helft......:bounce:
Aanbevolen berichten