Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goed gehandeld hoor !

Tuurlijk kan je er beter vroeg bij zijn..Dus altijd goed dat je gaat.

Ik dacht dat je bedoelde of er een hoge nood was om meteen heen te gaan..

Geplaatst:

jah.. ik vind tot maandag wachten toch wat lang.. misschien kan het ineens omslaan.. en dan denk ik achteraf: was ik toch maar meteen gegaan..

edit: Nouja hij zit in ieder geval wel flink wat binkies te maken :) dus hij is blij:P

Geplaatst:

nou ik ben geweest.

Er is even naar gekeken. Het was nog niet ernstig ofzo. Dierenarts heeft hem 2 injecties gegeven en ik moet het kuurtje afmaken wat ik al had gekregen. Daarnaast was het wel verstandig hem even uit de buurt te houden van Cira, dus bram woont weer binnen..

Geplaatst:

dank je wel!!

Ja Yvonne ik ben ook wel blij dat ik toch gegaan ben anders had ik het mezelf niet vergeven als hij na het weekend er nog slechter aan toe zou zijn.

Ik hoefde nog geen 20 euro af te rekenen dus het was ook niet duur ofzo :).

volgens mij is zaterdag nog geen weekend tarief :)

Geplaatst:

Dan heb je geluk gehad Loesah.. Volgens mij is het hier duurder in het weekend .. maar dan nog.. je hebt goed gehandeld hoor.. Willow heeft nu ook een kuurtje voor snot. Hopelijk ook nog op tijd, zodat het niet chronisch word. Welke AB heeft hij gekregen?

Geplaatst:

Ik weet niet precies wat hij gekregen heeft bij de DA. Hij kreeg in ieder geval 2 prikken.

En ik heb nog druppels die ik nog 4-5 dagen moet geven.

Maar de dierenarts hoorde nog geen troep in de longetjes ofzo hoor. En ook het snot vond hij erg meevallen. Ik had het schoongemaakt en sinds die tijd was er ook niks meer nieuw gekomen.

Dus ik denk dat het niet de kans heeft gehad nog om het echt definitief snot te laten zijn in de zin van: ziek konijntje.

Bram had trouwens ook geen rode oogjes of iets dergelijks en hij eet en drinkt goed.. :)

Geplaatst:

ow ik was trouwens vergeten te zeggen dat ik denk dat mijn dierenarts gewoon op zaterdag net als door de week open is.. tot 12 uur... DENK IK

maar inderdaad ik was blij dat het maar 18 euro was :D

mijn da is over het algemeen niet duur hoor!!

Geplaatst:

ja wel goed, geeen wit spul uit zijn neusje, ik ga zo even kijken of het ook mooi droog is.

Maar hij zit nu zijn papje met zijn medicijn op te likken dus ik stoor hem nog even niet :D

edit: toen ik postte was hij net klaar. Neusje = droog :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .