Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vorige week ben ik met Sammy bij het wilhelminapark geweest, omdat hij een kale ge irriteerde plek op zijn achter poot had.

Ik moet nu nog een week wachten op de uitslag van de kweek. De dierenarts dacht dat het misschien meit was.

Belle en Sammy hou ik nu allebij in een apparte kamer.

Nu zag ik vanmiddag dat Sammy in het kamertje van Belle was in ge glipt. Toen ik binnen kwam waren ze elkaar aan het aflikken door de tralies.

Kan het zijn dat Belle nu ook meit heeft?

Ik zie verder bij haar geen kale plekjes of schilfertjes.

Ik zou deze week ook beginnen met koppelen, maar dat gaat nu helaas ook niet meer door :(.

Geplaatst:

Goh, wat jammer zeg dat je het koppelen nu uit moet stellen. Ik heb zelf geen ervaring met mijt maar ik hoop in ieder geval dat Belle het dan niet ook heeft. Nou, succes ermee en wat het koppelen betreft, dat zal vast wel goed komen (ook al moet je het nu even uitstellen).

Geplaatst:

Ja ik vind het echt heel jammer, ik zat er zo naar uit te kijken.

Ik had ook aan de dierenarts gevraagd of ik Sammy en Belle ondanks de meit of een ander huid ziekte bij elkaar kon koppelen, hij dacht dat het wel kon. Ik doe het maar niet want ik heb zo mn twijfels.

Geplaatst:

Het hoeft niet, we hebben bij koppelen ook wat problemen gehad met kale plekken bij 1 konijn.... alles laten testen ze had niks, haalde we ze uit elkaar (zorgen dat ze elkaar niet kunnen aanraken enzo) en toen groeide het weer dicht.... ofwel het ene konijn deed het bij de andere (goed of slecht bedoeld) en een andere knijntje van ons doet het zelf om wat voor reden dan ook. Ofwel hoeft niet altijd meid te zijn denk ik. Wel goed dat je het binnen een week weet, wij hebben 3 weken moeten wachten!:bad:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .