teddy widder Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Hallo wie kan mij helpen Ik heb een konijntje van ruim 3 mnd oud toen ik haar vanmorgen borstelde zag ik dat bij haar anus witte wormpjes uitkwamen ook bij haar geslachts deel zitten ze vastmoetik deze laten verwijderen of kan ik bij de dierenspeciaalzaak anti -myasis :duivel::duivel: halen of reagurad wie weet raad en wat moet ik doendit is zo'n schattig konijntje en ik wil haar niet verliezen grt teddy widder
kelly1986 Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Als de wiedeweerga maken dat je bij de Dierenarts komt! Die maden kunne je konijn van binnen opeten! Als je reargard in huis hebt kun je haar al in de tussentijd met haar kont in een badje zetten! myasis spray is ter voorkoming van maden!
teddy widder Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2008 ONMIDDELLIJK naar de DA!!! Hallo dit heb ik niet in huis en de dierensrts zei dat ik morgen moest komen tussen 8- 9 uurgrt
The Email Female Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Dan snel een andere dierenarts bellen!Het kan namelijk zijn dat morgen je konijn al dood is als je niets doet.
kelly1986 Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Als je tot morgen wacht vrees ik dat je konijntje er niet meer zal zijn.Je konijn word van binnen door die wormpjes opgegeten. Ze zal ook pijn hebben! Bel een andere dierenarts! dit is een absoluut noodgeval!
The Email Female Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik zie dat je nog steeds online bent, heb je al een andere dierenarts gebeld?
shanty Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik zou ook zo snel mogelijk naar de dierenarts gaan. Als ik reken hoe snel het bij een vriendin van mij is gegaan hele poos geleden.
bunny ranch chanty Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 nu gelijk naar dieren arts binnen een paar uur word ze van binnen nu levend opgegeten.....
The Email Female Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik kan hier zo slecht tegen... ik zie Teddy widder dat je dit topic steeds leest...Laat even weten of je al gebeld hebt.
bunny ranch chanty Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 en een waarschuwing ga je morgen is of je konijn dood of kan je haar in laten slapen !!! dit is serieus
bunny ranch chanty Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 En een dieren arts die zegt dat je morgen maar moet komen is een.......:duivel:
_Danielle Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Idd, zo snel mogelijk naar een andere dierenarts gaan!
zwarte panter Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Toen ik vorig weekend met mijn konijn bij de dierenarts kwam. Was er voor mij ook een konijn met maden. De DA is heel lang bezig geweest al deze maden weg te halen. Toen ze net klaar was is het konijn gestopt met ademen. Bel dus onmiddellijk een dierenarts van wacht!
Rian Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 (aangepast) Heel jammer om dit te lezen, teddy widder. Je vraagt hier advies, dat krijg je van mensen die als de beste weten wat je moet doen als je een ziek nijntje hebt, en vervolgens ga je vertellen dat je de raad van je DA opvolgt die zegt dat je de volgende dag kunt komen. Zorg voor je beestje, al is het midden in de nacht, is echt het allerbelangrijkste wat je je moet beseffen als je er eentje aanschaft.Het is dus echt heel belangrijk dat je in het vervolg weet dat je naar een dierenarts kunt gaan die dienst heeft in de avond of in het weekend. 24 augustus 2008 aangepast door Rian
teddy widder Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2008 hallo ben bij een dierenarts geweest en deze heeft alle maden verwijderdwe hebben alle haren weggeknipt en gebaad in badedas ziet er rustig uiten morgen moest ik terug komen en dan kijken we verdergrt teddy widder
Mireille Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Gelukkig heb je ons advies op gevolgd.Wat vond de da er van waar je bent geweest?
teddy widder Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2008 ik ben bij een dierenarts geweest ik snap jou vraag niet
_Danielle Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Ze vraagt wat de dierenarts er van vond.
teddy widder Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2008 zag er nog vrij rustig uit maar wilde toch nog wachten tot morgenvroegze is al wat levendiger en dat is al een hele geruststellingheb ze lekker binnen staan zodat ik ze goed in de gaten kan houdenhet badedas badje heeft haar echt goed gedaan en ze vond het heerlijk om met haar kontje in te zittenHeb haar net nog beken en er komen nu geen wormpje meer uitik hoop dat dat zo blijft anders wacht ik niet tot morgen dan ben ik meteen bij de dierenartsik laat morgen wel weer iets van mij weten goedik blijf nog wel online maar ik reageer niet meer
bunny ranch chanty Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 er komen nu geen maden meer uit!! noem het beestje maar gewoon bij zijn naam!!je bent er nu dus nog niet zeker van dat alles er uit is ....Maar je antwoord niet meer?
The Email Female Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Fijn dat je alsnog naar een dierenarts bent geweest! Deze was het er zeker wel mee eens dat het echt spoed is?
kelly1986 Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Je reageert niet meer??? Pardon? Maar jij bent degene die hier om hulp komt vragen en het gaat om jouw konijn.Mensen hier maken zich zorgen en stellen daarom bepaalde vragen.Een maden besmetting is niet zomaar iets als een gebroken nageltje.... Dat er nu geen maden meer te zien zijn wil trouwens niet zeggen dat er ook geen maden meer zijn! Het is een teddy konijn neem ik aan? Heb je haar achterkant dan nu ook gekortwiekt? In ieder geval wel goed dat je nog naar de dierenarts bent geweest! Ik hoop dat jullie alles opgelost krijgen.
Yicke Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Hopelijk komt alles goed met je konijntje.Laat je morgen iets weten alsjeblieft?
teddy widder Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2008 hier ben ik toch nog eventjes heb net nog geschekt of er geen maden meer uitkomenziet er rustig uit en heb alles wegeschoren met de tondeusemocht het toch nog eerder mis gaan ren ik meteen naar de dierenartsgrt en tot morgen:bounce::bounce:
Aanbevolen berichten