The Email Female Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Oei... Kelly... En ik vond je nog wel zo'n aardige meid Ik was vrijdag jarig, een collegatje vroeg aan mij hoe oud ik was geworden. Toen ik vertelde dat ik 30 was geworden zei ze: "Wat? Ben jij al zo oud?"Pfff... nou ja zeg... En ik voelde me nog helemaal niet lullig nee na die brief
The Email Female Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Sorry Kel, maar de klap die je krijgt als je ineens beseft dat je al 30 bent... daar kan niemand je op voorbereiden Pfff... inderdaad Petra, gelukkig dat iemand mij hier begrijpt :yes:Ach die Kelly, die moet nog volwassen worden zullen we maar zeggen :mdr:
Dommel Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2008 Ik voel me al dertig haha, maar ben pas 23.. das ook weer niet gezond levenservaring ach ja Lijkt me trouwens niet echt n pretje zo'n brief (en 't uitstrijkje lijkt me ook niet zo fijn.. heb al es gelegen met zo'n eendenbek whahaha zal maar niet vertellen waarom want dan ben ik de lach van de dag ).
kelly1986 Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 je wil niet weten hoe ik me voelde toen ik 20 werd.... hahahaha erg he...toen voelde ik me al oud....NOu... als ik s ochtends op sta voel ik me soms wel 50 ofzo... maar dames... jullie spreken me over 8 jaar nog wel eens.... denk dat ik t dan ook wel zwaar heb....Maar ja.... Ɣls ik dan 30 word worden jullie natuurlijk alweer bijna 40... hoe moet dƔt wel niet voelen....
kelly1986 Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Ik voel me al dertig haha, maar ben pas 23.. das ook weer niet gezond levenservaring ach ja Lijkt me trouwens niet echt n pretje zo'n brief (en 't uitstrijkje lijkt me ook niet zo fijn.. heb al es gelegen met zo'n eendenbek whahaha zal maar niet vertellen waarom want dan ben ik de lach van de dag ). Ja en zoiets moet je nu dus net niet zeggen...... hahahahaha dan willen we het weten ook natuurlijk.. Ik heb die dingen voor mijn werk zovaak moeten opruimen en zo maar ik blijf t maar een eng apparaat vinden.....brrr
The Email Female Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Nee hoor... ik ga namelijk niet meer ouder worden Kelly en Petra jullie hebben mijn foto gezien, ik kan toch makkelijk zeggen dat ik 29 ben Dommel: je maakt me wel heel nieuwsgierig...
Dommel Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2008 Hahaha nee dat kan echt niet, of ik moet weten hoe ik het bericht daarna kan verwijderen hahaha
The Email Female Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Ik heb die dingen voor mijn werk zovaak moeten opruimen en zo maar ik blijf t maar een eng apparaat vinden.....brrr Moet je voorstellen dat ze ineens zegt, ontspant u zich maar... Dan wordt het pas echt spannend!
The Email Female Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Hahaha nee dat kan echt niet, of ik moet weten hoe ik het bericht daarna kan verwijderen hahaha Op wijzigen klikken en dan alles wissen en bijvoorbeeld een smiley plaatsen
Dommel Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2008 Hoeveel tijd mag daar tussen zitten dan whahaha, vraag me eigenlijk af of ik het wel wil melden *gniffel*
kelly1986 Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 PB is ook geen probleem hoor hahahhaha!!!
kelly1986 Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Moet je voorstellen dat ze ineens zegt, ontspant u zich maar... Dan wordt het pas echt spannend! Ik geloof dat ik dan echt een "gillend naar huis moment zou hebben..."Brrrr... maar oook alleen al die benaming.... hoe verzin je het....
Dommel Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2008 whahaha nee khad niets moeten zeggen lol, waarom je genantste moment in je leven 'blootgeven' hahaha letterlijk en figuurlijk in dit geval
kelly1986 Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 nee hoor... is heel bedekt hahahahahaha
Dommel Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2008 (aangepast) PB is wel verspreidbaar hahaha. 22 augustus 2008 aangepast door Dommel
The Email Female Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Ha ha ha! Ben ik gelukkig niet de enige
Dommel Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2008 zijn we toch weer terug bij 'voedster' en 'bloed' he hahaha
Petradhd Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Volgens mij heb ik iets gemist :frown:
kelly1986 Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 zijn we toch weer terug bij 'voedster' en 'bloed' he hahaha hahahahaaha hou op hou op hou op..... ik kom niet meer bij hier.....en dan trekt iemand bij popstar ook nog zijn broek naar beneden.... hahahaha
The Email Female Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 heb jij dat ook gehad dan ?? Ja Maar ik kwam er achter dat ik toen ik thuis kwam van het stappen het ergens anders had "opgeruimd".
The Email Female Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Volgens mij heb ik iets gemist :frown: Absoluut! Misschien als je Dommel even lief aankijkt dat ze het jou ook wil vertellen :mdr:
kelly1986 Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Volgens mij heb ik iets gemist :frown: Dat geloof ik ook..... ik heb hier een heel belangrijk detail gemist geloof ik......
Aanbevolen berichten