Rian Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Dan kan ik nog een paar verjaardagstaarten zorgeloos eten :mdr:
The Email Female Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Pas maar op... voor je het weet ligt de brief ook ineens bij jou op de deurmat Bij mijn was het er al toen ik nog lang geen 30 was (het duurde nog 3 maanden )
Rian Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 M.a.w de eendebek begint al gemeen te gniffelen hahaSorry we dwalen af van het echte onderwerp! Alweer...mijn fout...
The Email Female Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Tot ze ineens dichterbij komen... dan ben je ineens klaar met lachen
Dommel Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2008 Dit virus kun je bijna alleen maar krijgen als je gemeenschap hebt. Daarom krijgen nonnen bijna nooit baarmoederhalskanker. Dommel: heeft de DA tijdens de castratie niet naar de baarmoeder gekeken? Bij mijn voedster zouden eigenlijk alleen de eileiders verwijderd worden, maar omdat de baarmoeder vergroot was is die er ook meteen uit gehaald.Misschien heeft jouw DA de baarmoeder bij je voedster laten zitten omdat die er goed uitzag? De DA die Lucky hielp, wilde niet bij voorbaat alles eruit halen. Alleen als het noodzakelijk was. Het zag er allemaal heel goed uit daar binnen (niet vergroot etc.) dus is de baarmoeder blijven zitten. Tot nu toe hebben we geen bloed meer gevonden... en haar eetlust en enthousiasme zijn normaal. Ik dacht dat ze minder eetlust had, bleek dat mn man die 2 wat meer voer had gegeven dan eerder... Pff mooi moment om te switchen, niet? Dus ik was helemaal in rep en roer want ze laat nooit brokjes liggen en nu dus wel. Maar het kwam dus doordat ze meer kreeg.... :he:
Dommel Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2008 Nou inderdaad, je kan beter kippen (of ja, konijnen) houden
The Email Female Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Hmmm... konijnen gaat in mijn geval niet op...Ik heb 3 konijnen gehad en allemaal zijn ze heel jong overleden. Mijn vriend heb ik nu alweer bijna 11 jaar, en hij leeft nog steeds
Dommel Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2008 Hahaha je hebt ook wel gelijk, kheb hem ook langer dan dat k mn eigen huisdieren heb.. *gniffel*Eerste konijntje had ik maar 3,5 dag.. dat is wel het extreemst Met hem houd ik het ook al 7 jaar vol, maar af en toe is het gewoon leuk om de clichƩs uit te spreken hihi.
The Email Female Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Dat is zeker zo Vandaag belde mijn vriend met een heel belangrijke vraag (ik werd ervoor uit mijn klas gehaald): "weet jij waar mijn schoenen zijn? " Het is maar goed dat wij er zijn... Anders moesten ze allemaal zonder schoenen, telefoon, sleutels en portomonnaie naar hun werk...
Dommel Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2008 Hahahaha! Zonder ons zouden ze zich maar rot zoeken.. Ik vind het nog schattig ook!
The Email Female Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Ha ha ha! Ja ik eigenlijk ook Maar toen ik nog vakantie had niet... komt hij 's morgens om 7 uur vragen waar zijn spullen zijn...
Dommel Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2008 Das minder ja... hadden jullie niet samen vrij? Dat is ook zuur. Mijne moet altijd eerder op dan ik dus dan geniet ik ervan dat k me nog ff om kan draaien..
bunny ranch chanty Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Dat is zeker zo Vandaag belde mijn vriend met een heel belangrijke vraag (ik werd ervoor uit mijn klas gehaald): "weet jij waar mijn schoenen zijn? " Het is maar goed dat wij er zijn... Anders moesten ze allemaal zonder schoenen, telefoon, sleutels en portomonnaie naar hun werk... Ga je niet menen he haha.......mannen
The Email Female Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Ja erg hĆØ? De kinderen in mijn klas lagen ook helemaal dubbel toen ze het hoorden... En dan hebben we het over kinderen van 4 tot 6 jaar :mdr:
Dommel Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2008 Hij heeft eigenlijk best lef, want als ik het goed begrijp heeft-ie er het gewone nr van de school voor moeten bellen? hihi...
Petradhd Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 (aangepast) Haha, leuk topic is dit geworden :rofl:Rian (en anderen): als je meer wilt weten over het virus dat baarmoederhalskanker kan veroorzaken, zoek dan eens op google naar humaan papilloma virus. Bepaalde typen van dit virus kunnen baarmoederhalskanker veroorzaken. Email Female: voelde jij je ook zo vreselijk oud toen je die brief in huis kreeg? 22 augustus 2008 aangepast door Petradhd spelvautjuh
kelly1986 Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 hahahahah wat een apart topic is dit geworden zeg...van een voedster die bloed verliest.... naar een virus... naar een eendenbek en dan naar mannen die hun schoenen kwijt zijn.....
The Email Female Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Afschuwelijk!!! Alsof er in die brief stond: " Zo, nu bent u oud en heeft u veel meer kans op kanker."Ik dacht ook dat de brief pas na mijn 30ste zou komen (rond sept-okt). Het was in mei al kassa...
The Email Female Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 hahahahah wat een apart topic is dit geworden zeg...van een voedster die bloed verliest.... naar een virus... naar een eendenbek en dan naar mannen die hun schoenen kwijt zijn..... Ha ha ha!!! Ow... dit is echt erg :mdr: :mdr: :mdr:
kelly1986 Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 om te eindigen bij oud worden........
The Email Female Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Wacht maar tot jij die brief krijgt en mensen ineens mevrouw zeggen
kelly1986 Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 hahaha... ja jullie "oudere dames onder ons" kunnen ons daar wel op voorbereiden he...volgens mij maak ik geen vrienden vanavond.... ik word zo melig van popstar... ik lig hier helemaal strijk.....
Petradhd Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Sorry Kel, maar de klap die je krijgt als je ineens beseft dat je al 30 bent... daar kan niemand je op voorbereiden
Aanbevolen berichten