Mirrin&Catootje Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 Ja, ook Mirrin is vandaag gecastreerd.Ondanks dat hij pas 3 maanden is , is het prima gegaan. Om 8 uur vanmorgen heb ik hem gebracht en om 14.00 kon ik hem weer ophalen.Hij was al goed wakker en eenmaal thuis begon hij meteen van zijn loof van wortels te eten en te drinken.Ook van het hooi heeft hij inmiddels gegeten. Hij heeft nog niet gekeuteld maar ik ga er vanuit dat dat niet lang meer zal duren.Hij loopt nu lekker door zijn hok, is niet meer suf en zijn gedrag is normaal. Joepieee ben zo blij dat het goed is gegaan.Over 2 weekjes kan hij weer bij Catootje in het hok. Nu zit hij binnen in een (eigenlijk te klein) hok. Hij heeft geen pijnstilling meegekregen en over 10 dagen moeten de hechtingen eruit.
kaatje-kim Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 Als hij zo goed eet en zijn gedrag normaal is, hoeft hij ook niet persé pijnstilling te hebben. Ik heb het nog nooit gegeven na een castratie (ram).Dat keutelen zal wel komen, aangezien hij gewoon eet.Fijn dat het zo goed is gegaan.
Sascha Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 Fijn dat het goed gaat! En hoe is het nu met Catootje?
Mirrin&Catootje Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2008 Inmiddels heeft Mirrin flink gekeuteld. Joepieeeee! Met catootje gaat het ook prima. Is de vervelende DA volgens mij alweer vergeten.Ze is ook gewoon weer aan het spelen en eten en drinken... dus wat dat betreft gaat het hier prima!
Aileen Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 gelukkig is het goed gegaan! nog ff 2 weekjes wachten en dan koppelen!Ik wist niet dat de hechtingen na 10 dagen eruit gehaald moet worden. Bij mijn konijnen is dat niet nodig geweest, ze waren geloof ik binnenhuids gehecht ofzo.heel veel beterschap voor mirrin!
kaatje-kim Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 gelukkig is het goed gegaan! nog ff 2 weekjes wachten en dan koppelen!Ik wist niet dat de hechtingen na 10 dagen eruit gehaald moet worden. Bij mijn konijnen is dat niet nodig geweest, ze waren geloof ik binnenhuids gehecht ofzo.heel veel beterschap voor mirrin!Sommige hechtingen lossen inderdaad op, maar niet allemaal.Wij hechten ook met oplosbare hechtingen, maar de dierenarts haalt ze er toch uit (die niet onder de huid zijn gehecht) want die gaan op een gegeven moment toch irriteren (jeuk, kapot krabben enz....).
YvonneH Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 Fijn dat het allemaal goed is gegaan!
kelly1986 Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 super dat het allemaal goed is gegaan!!! nog ff twee weekjes als vrijgezel en dan weer lekker naar zijn vrouwtje!
heidi-77 Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 Super dat het allemaal goed is gegaan!!!!Nu even 2 weken wachten en lekker gaan koppelen!
Aanbevolen berichten