Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het ventje heeft eindelijk een huisje gevonden. Hij gaat over 2 weken naar Lirazel. Zij gaat het ventje koppelen aan haar voedster zodat ze samen nog een gelukkig leven hebben.

Omdat hij samen met een vriendinnetje komt te zitten moest hij wel even gecastreerd worden.

Dit moest hier gebeuren omdat ik de ruimte heb hem nog even alleen te hebben.

Vanmorgen meteen de praktijk gebeld en ik kon hem direct komen brengen! helemaal super dus!

Dus vanmorgen tegen half 12 was het dan zo ver. We moesten wel naar een ander dorp omdat daar ook een betere narcose is. Minder zwaar voor het konijn dus dat raadde ze me wel aan.

We konden in principe op huupie wachten maar dat hebben we neit gedaan. Nu kunnen we hem dadelijk na 5 uur ophalen en wel in het dorp van mijn ouders gewoon (waar huupie ook woont)

Ik ben benieuwd!!!

Geplaatst:

hihi konijnwaardig leeft hij al Petra ;) hahahaha

nee maar je hebt gelijk, hij gaat eindelijk naar een plekje waar hij oud kan worden met een dame aan zijn zij :)

Geplaatst:

Nog twee weken wachten voordat het kleine ventje hier komt wonen.

Ik ben echt blij dat de castratie zo snel kon en ook heel blij dat hij deze twee weken nog bij Loesah kan blijven. Het was hier heel erg improviseren geworden als ik hem hier twee weken apart had moeten houden.

Geplaatst:
hihi konijnwaardig leeft hij al Petra ;) hahahaha

nee maar je hebt gelijk, hij gaat eindelijk naar een plekje waar hij oud kan worden met een dame aan zijn zij :)

Haha, ja dat weet ik toch ;) Maar bij jullie is hij maar tijdelijk natuurlijk, een soort pleeggezin, en nu krijgt hij een echt huis voor altijd :yipi:

Geplaatst:

Hahaha ja ik begrijpt het wel Petra. Hij kan nu een definitieve nieuwe start maken!

Nou ben net dus weer even bij hem gaan kijken. Hij heeft alweer geplast en gekeuteld.

Hij had ook al wat hooi en een klein beetje voer gegeten. En hij heeft nu een heel klein stukje komkommer gekregen :)

Geplaatst:

Jaa!

Ik kom al van kleins af aan bij die dierenarts. Hij heeft veel ervaring.

Hij vertelde dat er ook mensen van vrij ver weg naar hem toe komen. Nouja, ik heb dus vertrouwen in hem!

Wel leuk, hij vertelde vandaag dat zijn vrouw een konijnen opvang heeft of er bij werkt :) en alle castraties voor hun uitvoerd. Dus heel erg veel ervaring op dat gebied ;)

Geplaatst:
Mag ik vragen over welke dierenarts je het hebt, zie dat je in Den Bosch woont, dat is niet zo ver van hier.

Eentje uit een dorp vlakbij Den Bosch.. niet in mijn eigen woonplaats dus.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .