Rian Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 Vanmiddag ontdekte ik in het hok van mijn nijntjes een flink scherp stuk aubiose...met bloed eraan. Wat bleek? Het heeft in een achterpootje van een van de nijntjes gestoken!! Ze had al een wondje, nu heeft ze er weer een. Ik vond de laatste tijd ook al dat er erg grove, scherpe stukken aubiose tussen zaten, ik haalde ze al zoveel mogelijk eruit, en als ik er zelf eens met mijn handpalmen op ging leunen voelde het alles behalve lekker! Heb dus meteen alle aubiose uit het hok gehaald en weer vervangen door houtvezel. Ik hoop dat niemand van jullie aubiose-gebruikers hetzelfde probleem zal krijgen, dus ik dacht: ik zet dit bericht even ter informatie!
Miss Tigger Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 ik heb wel eens een of 2 grove stukjes erin gehad, maar ik vermorzel het allemaal al als ik het in de kooi doe, dus "rol" het eerst tussen mijn handen door zo haal je makkelijk alle stukjes eruit!!
Mireille Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 Hier gebruik ik het al jaren.Ja de ene baal is wat fijner dan de andere, maar heb je er echt zo'n baal tussen zitten met scherpe stukken of die stinkt gaat ie terug naar de leverancier en krijg ik altijd netjes een nieuwe
kelly1986 Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 ik heb ook nog nooit iets erin gevonden wat er niet in thuishoort...
Rian Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2008 (aangepast) Ik haal het altijd bij dezelfde dierenwinkel, eerst hadden ze de officiele aubiose (dus waar ook echt de merknaam op het pak stond) maar ineens stapten ze over op zelf verpakken (was goedkoper) en sindsdien krijg ik van die enorme stukken ertussen, ik zal dit zeker gaan melden daar want echt blij word ik er niet van als ik het ineens IN mijn konijnen steekt!!!:grrrrrr:@Miss Tigger: het is zelfs zo erg dat als ik het tussen mijn vingers rol, ik voorzichtig moet zijn dat ik me er niet aan prik! 17 augustus 2008 aangepast door Rian
kelly1986 Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 jeetje zeg..... dat is beslist niet wat het moet zijn! ik zou zeker met die grove stukken terug gaan naar de winkel en voortaan mijn aubiose ergens anders gaan halen! succes
Mireille Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 ik zou toch weer op zoek gaan naar het echte merk aubiose, klinkt een stuk veiliger
sannieentom Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 Jeetje wat een eng verhaal. Ik gebruik juist altijd aubiose omdat ik denk dat dat het veiligst is voor mijn konijnen.
anouk Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 ik koop die altijd bij de boerenbond en nooit problemen mee ,
klumpie Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 wat is aubiose precies? bodembedekking natuurlijk, maar verder . . het zaagsel bevalt me niet echt. Bij ons vosje gaat het in haar haren zitten en ik vind het bij onze andere twee grotere konijnen niet goed absorberen. Krijg ze niet zindelijk dus altijd zo'n plas in het hoekje...
Miss Tigger Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 De echte aubiose staat geloof ik ook zo'n paard op de verpakking? Die hebben wij gehaald bij Aveve, in Beek (limburg)
Dommel Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 Is er nog een aubiose gebruiker die in de buurt van Zwolle woont? Hebben nog een megapak staan, maar zijn zelf over gegaan op lege hokken met korrels enzo in hun wc's. Mag gratis mee hoor. (omgeving Ede kan ook, daar komen we om de week dan nemen we het mee voor de liefhebber).
Rian Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2008 Ja ben gaan kijken bij de Aveve, maar daar zag ik dus alleen maar die hele kleine pakken (de echte), ga jij daar in Heugem Anouk? Hebben ze daar dan toch die grote pakken? Ik zag ze niet!
kelly1986 Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 iki koop het ook bij de aveve.... in een baal van 20 kilo
anouk Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 Ja ben gaan kijken bij de Aveve, maar daar zag ik dus alleen maar die hele kleine pakken (de echte), ga jij daar in Heugem Anouk? Hebben ze daar dan toch die grote pakken? Ik zag ze niet! ja ik koop die in heugem ja ,daar hebben ze die hele greote verpakkingen indd ,staan achter in het grote magazijn ,kan je zelf nemen .
Lia Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 wat denken jullie over zaagsel, het heet anders maar ik kom er niet op
Nimfee Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik hou het lekker bij zaagsel Altijd lekker zacht, die wij altijd hebben. En ze staan verder toch buiten, dus dat lucht lekker door.
Aanbevolen berichten