sampie777 Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 kan iemand mij meschien helpen, mijn konijn heeft net een nieuw hok maar hij zit de hele tijd in een hoekje met zijn ogen half open en in elkaar gedoken, hij poept of plast niet meer en eet en drinkt ook nauwlijks. vamiddag was alles nog oke maar nu niet. weet iemand meschien wat hij heeft?
anouk Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 ik denk dat jou nijn last van stress heeft door de verhuizing naar het nieuwe hok ,is het een jong konijntje nog ?zou hem wel proberen aan het eten te krijgen ,iets wat hij lekker vind ,pterselie ,rucola .een konijn wat niet eet is niet goed ,eet hij wel nog hooi ?een konijn stopt ook met eten als het pijn heeft ,
sampie777 Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2008 het is een kruising tussen een hang en dwergkonijn, hij is iets van 7 jaar, en hij eet een beetje stro. maar ik geef hem wel wat spinazie waar hij dol op is!
sampie777 Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2008 hij eet nu als een gek! maar komt niet van zijn plaatsje af, :boulay:als hij nu maar eet!danjewel!:bounce::mdr:
Petradhd Geplaatst: 16 augustus 2008 Geplaatst: 16 augustus 2008 Even laten wennen, hij zal het maar vreemd vinden om een nieuw hok te hebben. Zolang hij maar eet en drinkt, dat is het belangrijkste
sampie777 Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2008 :party:bedankt voor de tips allemaal(twee:P) het gaat nu weer goed met hem: poept goed, eet, drink, beweegt!
Knienie Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 Wat fijn dat het is goed gegaan :he: Groetjess: Liesjuhh & pluisje :bunny2:
Aanbevolen berichten