Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey iedereen,

Ik heb een dwergkonijn die nu 7jaar word. Sinds een paar maanden heeft ze onderaan haar buik allerlei dikke bobbels of bulten zitten, ze zijn onderhuids dus kan je ze alleen voelen.

Soms zitten haar tepeltjes heel dik en blauw, 1 keer is er al 1tje een beetje opengekomen en bloedde het een beetje. Als ze plast is het net alsof ze lichtjes bloed plast. Dit is al een paar maanden bezig.

Mijn konijn doet niet anders of toont niet dat ze er last van heeft, dus vraag ik me af wat het zou kunnen zijn.

Weet iemand hier soms raad mee?

Jessie

Geplaatst:
Dus na een paar maanden ga je eens op een forum vragen wat er aan de hand kan zijn?

Ja, dat dacht ik ook al.. Stel dat ze een vorm van kanker heeft zal het miss al uitgezaaid zijn. Nouja niet te hopen natuurlijk

Geplaatst:

Mijn vriendin heeft ook een konijn die heeft ook een bult onder de kin is dat ook een tumor ??? Want konijn is best leveloos :( ( ze is nog niet naar de dierenarst gegaan !)

Groetjess: LiesJuhh & Pluisje

( die zich zorgen maken over het konijn van onse vriendin !!!!)

Geplaatst:

is dat konijn toevallig een vrouwtje?

vrouwtjes hebben namelijk nogal eens een wam....

eet het konijn verder wel nog goed anders kan het ook goed een abces zijn...

het konijn van de topicstarter heeft ee bult onder de buik das heel wat anders...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .