Jessilicious Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Hey iedereen, Ik heb een dwergkonijn die nu 7jaar word. Sinds een paar maanden heeft ze onderaan haar buik allerlei dikke bobbels of bulten zitten, ze zijn onderhuids dus kan je ze alleen voelen. Soms zitten haar tepeltjes heel dik en blauw, 1 keer is er al 1tje een beetje opengekomen en bloedde het een beetje. Als ze plast is het net alsof ze lichtjes bloed plast. Dit is al een paar maanden bezig. Mijn konijn doet niet anders of toont niet dat ze er last van heeft, dus vraag ik me af wat het zou kunnen zijn. Weet iemand hier soms raad mee? Jessie
Sascha Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Eh, misschien handig om supersnel naar de dierenarts te gaan..
Mireille Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 inderdaad als de wiedeweerga naar je dierenarts, grote kans dat ze tumoren heeft of iets in die trant.Niet langer wachten en zo snel mogelijk een afspraak maken bij je da
Katrien Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Jep, lijkt me sterk op een melkkliertumor!
Jessilicious Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2008 En wat doen ze daar dan aan?Jessiex
Mireille Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Opereren als het nog niet uitgezaaid is, anders is het wachten tot je konijn dood gaat als je daar niks aan doet en het inderdaad tumoren zijn
chantal1987 Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Idd gauw naar je dierenarts!Ik hoop dat het goed komt. Sterkte. Laat je het wel even weten als je bent geweest?
Petradhd Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Dus na een paar maanden ga je eens op een forum vragen wat er aan de hand kan zijn?
Rian Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Au au au, dikke blauwe tepels...het zal jezelf maar overkomen! Inderdaad heel snel naar de dierenarts!
Sascha Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 Dus na een paar maanden ga je eens op een forum vragen wat er aan de hand kan zijn? Ja, dat dacht ik ook al.. Stel dat ze een vorm van kanker heeft zal het miss al uitgezaaid zijn. Nouja niet te hopen natuurlijk
Knienie Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 Mijn vriendin heeft ook een konijn die heeft ook een bult onder de kin is dat ook een tumor ??? Want konijn is best leveloos :( ( ze is nog niet naar de dierenarst gegaan !) Groetjess: LiesJuhh & Pluisje ( die zich zorgen maken over het konijn van onse vriendin !!!!)
kelly1986 Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 is dat konijn toevallig een vrouwtje?vrouwtjes hebben namelijk nogal eens een wam.... eet het konijn verder wel nog goed anders kan het ook goed een abces zijn... het konijn van de topicstarter heeft ee bult onder de buik das heel wat anders...
Knienie Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 Jah het is volgens mij een vrouwtje. Ze eet wel goed enzo, maar wat is een wam dan groetjess: Liesjuhh & Pluisje :bunny2:
Aanbevolen berichten