sisimoontje123 Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 hey weten jullie een konijnen opvang/asiel (enz.) waar ze kleine konijntjes verkopen? het liefst in de buurt van amsterdam.hier wil ik namelijk een konijntje vandaan halen zodat ze niet hun hele leven in een asiel zitten.
Claire Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Hallo, Dit is een konijnenopvang in Amsterdam:Stichting Knabbel en Babbel Maar volgens mij hebben ze alleen maar oudere konijntjes.Maar neem je er 2 of 1 ?Ze zitten het liefst samen, omdat het groepsdieren zijn.En dus vinden ze een maatje heel erg leuk.Maar ik zou dan wel een voedster en een gecastreerd rammetje halen.Groetjes Claire
Wim en Esther Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Dag, Deze opvang zit sowieso in A'dam: 27. Stichting Knabbel en BabbelPieter Zeemanlaan 34 hs1097 KD AmsterdamTel: 020-6932758E-mail: info@stichtingknabbelenbabbel.nlStichting Knabbel en Babbel Via de site www.konijnenbelangen.nl kun je op 'links' klikken en daarna op 'asiels'. Je krijgt dan een overzicht van alle (of deze echt compleet is, weet ik niet) opvangen in Nederland. Succes! Esther
Claire Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Inderdaad daar heb ik de site ook vandaan
L.konijn Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Goed van je dat je een konijntje bij de opvang gaat halen. Je kan idd een vriendje erbij nemen dat vinden konijn nog veel fijner.
sampie777 Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 weten jullie meschien ook een opvang in de buurt van aalsmeer? (amstelland mag ook) ik zoek namelijk een vriendinnetje voor mijn ram:love:
Aanbevolen berichten