Blackyy Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 mijn konijn heeft traanogen, dit betekent dat er wittig slijmspul uit komt druipen, de da zegt dat ik 1x daags de ogen schoon moet maken met gekookt water, maar nu is het eronder opgezwollen. :grrrrrr:weet iemand wat dit is en heeft dit met tocht te maken? voor de rEst eet en drinkt ie goed. hij had laatst ook plakpoep maar dat is al weer weg!!!weet iemand wat dit is? misschien myx. ???PLIEESSSSSSSSSSS HELP ME ZO SNEL MOGELIJK!!!!! mogelijke oorzaken:- gelikt door een hond.- myx. misschien?- tocht- ik gebruik jammer genoeg nog zaagsel ____voor de rest zou ik niet weten wat dit is !!!!!________ help!ik ga naar de da in almelo, op de schelfhorst. ik ken de naam niet. HEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blackyy Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2008 mysschien is het een allergie voor het nieuwe schoonmaakmiddel.
anouk Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 ik denk dat jij zoals ik in het andere topic maar ff naar de diere arts moet gaan ,en eerlijk gezegd zou ik niet wachten tot donderdag ,maar je had het meschien beter bij 1 topic kunnen houden ,is wat makkelijker ,
Blackyy Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2008 okeehoe wijzig je je topiuc en hoe abboneer je erop???
anouk Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 voor het samen voegen van de topics ,heb je een van de modjes nodig ,kan je niet zelf ,en ik geloof dat als je je wil abb ,(als dat eigenlijk kan ) je dat bij je eigen gegevens moet aangeven
Blackyy Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2008 las jullie hier kijken reabeer dan ook aub.
Blackyy Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2008 dit topic kan gesloten worden hoor.
Aanbevolen berichten