Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn konijn heeft traanogen, dit betekent dat er wittig slijmspul uit komt druipen, de da zegt dat ik 1x daags de ogen schoon moet maken met gekookt water, maar nu is het eronder opgezwollen. :grrrrrr:

weet iemand wat dit is en heeft dit met tocht te maken?

voor de rst eet en drinkt ie goed.

hij had laatst ook plakpoep maar dat is al weer weg!!!

weet iemand wat dit is? misschien mix. ???

PLIEESSSSSSSSSSS HELP ME ZO SNEL MOGELIJK!!!!!

Geplaatst:

Het is inderdaad wel slim om hiermee naar een dierenarts te gaan.

Ik weet niet of de dierenarts die jij hebt gesproken konijnkundig is?

Als het myx is, dan zul je er niet komen met alleen maar schoonmaken........

Geplaatst:

Het zou eventueel met tocht te maken kunnen hebben. Maar er zijn nog veel meer factoren die van invloed zijn. Ik zou toch aanraden, wanneer het met water uitspoelen niet opknapt weer naar de da te gaan.

Sterkte

Geplaatst: (aangepast)

ik ga donderdag naar de da. is dat snel genoeg?

ik woon in aklmelo en zit bij de dierenarts op de shelfhorst!!!

kent iemand dat? is die goed?

kan het door een hond koemen?

aangepast door Blackyy
Geplaatst:

de hond van mij opa is hier ook 4 dagen gebleven en zat wel bij het konijn, hij likte het konijn ook 1 keertje. is dat erg ???

ik gebruik ook nog zaggzel maar zodra dat pak op is koop ik aubiose!

help me pliezzzzzzzzzzzzzz.

Geplaatst:

Niet wachten tot donderdag maar VANDAAG nog naar de dierenarts met je konijn!!! Het kan vanalles zijn, bijvoorbeeld problemen met tanden/kiezen, maar myx lijkt me inderdaad een mogelijkheid en als je dan tot donderdag gaat wachten is het konijn er waarschijnlijk niet eens meer.

Zou je een foto kunnen plaatsen van je konijn? Hoe het oog eruit ziet bedoel ik dus.

Geplaatst:

ik heb meteen een afspraak gemaakt bij de dierenarts in alemlo.

we konden niet eerder dan woensdag teregt jammer genoeg....

het is gelukkig alleen een ontstoken oogje en we hebben nu oogdruppels gekregen, is voor kat of hond maar werkte ook bij konijnen zeiden ze.

naam geneesmiddel: cavasan oogzalf

samenstelling: bevat per gram 20mg chlooramfenicol en 15.000 I.E vitamine A.

werkt dit goed? is dit niet slecht?

en de dierenarts:

D.G.C. Twente - Almelo

Eikenlaan 9 tel: 0546-575295

is die konijnkundig en goed? of moet ik naar een andere??

xxx

groetjezzzzz

en trouwens: KP5 (heb ik bestelt) is nu binnen! jippie!

Geplaatst:
is deze dierenarts goed?

- ja, hij is konijnkundig

- nee, hij is niet konijnkundig

- hij is konijnkundg maar niet aan te bevelen.

- hij is perfect! de allerbeste!

groetjes!!!!

Geplaatst:

dezelfde oogzalf kreeg ik oog voor een ontstoken oog bij mn konijn, het is echt gepruts. kreeg het niet in het oog. hoogstens op de randjes. na een paar dagen had ze het niet rood meer, dus ben ik gestopt.....

Geplaatst:

ik heb hier ook al eens een oogje behandeld met Caf zalf.... heb er goede resultaten mee gehad...

het beste druppel je de zalf in de ooghoek... door dat je nijn dan knippert met zijn ogen verspreid ze zalf zich door het oogje heen

Geplaatst:

het is niet echt te druppelen dat is het probleem. de zalf is te dik. ook al is de tube op een gegeven moment warm door wrijven etc. dan nog lbijft de zalf dikkig...

Geplaatst:

oke, maar bij ons gaat het nu prima hoor, e ik heb evenm gekeken het is geel, niet wit.

maar de dierenarts zei 2-4 keer daags. wat bevelen julie aan? is dit niet re veel?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .