chantal1987 Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Wat kan ik er aan doen om het gele haartje bij Belle's plassertje schoon te maken en te houden?
Loesah Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Haha mij is niet geheel duidelijk wat je bedoeld... het gele haartje..maar ik dnek dat je konijn dat op den duur wel zelf schoon maakt.Of is er nog aanvullende informatie waardoor je zou kunnen denken dat Belle dat niet doet?
chantal1987 Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik ben niet zo goed in dingen uitleggen . Dat gele haar komt door plas. Ze heeft het al sinds gister, ze wast zich zelf nog niet veel.
Sascha Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Mijn nijn heeft dat ook hoor.. Zij is dan wel een teddy dwerg..
Loesah Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 nog helemaal geen zorgen om maken joh!mijn konijn heeft ook wel eens een beetje geel haar daar.. dat wassen ze vanzelf weer. Wel opletten dat het niet nat is en blijft daar in de streek.. en dat het niet rood en gezwollen is of wat dan ook. Weg knippen zou ik zeker niet doen. Dat is echt niet nodig en zonde van de stress die erbij komt kijken.
chantal1987 Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2008 nog helemaal geen zorgen om maken joh!mijn konijn heeft ook wel eens een beetje geel haar daar.. dat wassen ze vanzelf weer. Wel opletten dat het niet nat is en blijft daar in de streek.. en dat het niet rood en gezwollen is of wat dan ook. Weg knippen zou ik zeker niet doen. Dat is echt niet nodig en zonde van de stress die erbij komt kijken. Ok. Ik zal het goed in de gaten blijven houden
Aanbevolen berichten