Peacefull Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 wat fijn zeg beterschap nog voor nijntje
Debbie Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Geplaatst: 3 september 2008 Nou, even een update.Ik heb gister de bovenkant van de vervoersbox eraf gehaald want ze kwam er niet uit om te drinken, terwijl ze wel dorst had, dus die boven de vervoersbox gehangen, en zodra ze lekker had gedronken fleurde ze al een stuk op.Ze ging meteen even rondhuppelen in mijn kamer.S'nachts werd ze wel weer wat stilletjes, en dat vond ik wel een beetje eng, dus heb een lampje aan gelaten zodat ik haar iniedergeval kon zien.2 uur later zag ik dat ze haar hele bord groenten had opgegeten en zelfs aan haar biks had gezeten. Ook lag ze niet meer in de vervoersbox maar lang uit op haar vloerkleed!!Vanmorgen had ze alweer goed gekeuteld, de keutels waren wat donker omdat ze nog geen hooi had gegeten, maar ook dat doet ze inmiddels al.De medicatie geven ging erg goed, de wond zag er ook heel mooi en rustig uit.Daarna sprong ze zelfs alweer op en af mijn bed, maar dit probeer ik tegen te gaan zodat de wond nog even een beetje rust heeft.Madam zit op dit moment zelfs alweer netjes op haar toilet en huppelt rond. ze is nog iets wat suf en moe, maar jeetje! wat ben ik een bofkont met hoe dit verloopt.Ben echt onwijs trots op haar.
YvonneH Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 En techt hoor! Ze doet het super :yes:
Debbie Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Geplaatst: 3 september 2008 Inmiddels alles nog steeds heel goed. Ik had verwacht dat ze nog wel wat dagen rustig aan wilde doen, maar ze wil eigenlijk liever rond huppelen merk ik.Soms zie ik haar wel even denken en twijfelen, ze is dan toch nog wat moe (logisch!) en gaat dan met een plof weer liggen.Ik heb dus de ren uitgebreid, wat extra kussens erbij gelegd (ze vind het geweldig om ze om te gooien, erop te zitten, ernaast, eronder etc.Ook heb ik haar buis er maar weer in gelegd, ze ziet er tevreden uit.En al haar keutels gaan alweer netjes op het toilet.Wanneer ik er ben mag Binky ook lekker in de ren, maar ik hou ze nog goed in de gaten, de operatie is immers pas 1 dag geleden!!
L.konijn Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Fijn dat het allemaal goed is verlopen! En heel mooi dat ze weer eet.
Debbie Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Geplaatst: 4 september 2008 Ik zou bijna zeggen dat er nooit een operatie heeft plaatsgevonden!Alles is weer zoals normaal, alleen zit ze nog steeds alleen op handdoeken.Ze eet perfect, de wond ziet er prima uit, ze is levendig.Ik heb wel heel veel geluk gehad, want heb bijna elk castratie-verhaal hier gevolgt, en meestal komt er toch wel dwangvoeren etc aan te pas.Een fijn einde aan ruim 2 maanden vol met spanningen.
Blacky Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Wat goed joh!!Fijn dat het zo onwijs goed gaat.Nu maar hopen dat alle ellende weg blijft, maar dat zal best wel denk ik
Aanbevolen berichten