Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zojuist ontdekte ik bij Nijn korstjes rond zijn geslachtsdeel. Het lijkt ook alsof het een beetje rood is.

Het is een hij van ongeveer 5 maanden oud.

Iemand enig idee wat het kan zijn?

Ik plaats zometeen wat foto's.

Geplaatst:

Mijn konijn heeft het ook bij zn geslachtsdelen. Zolang het er zo uit blijft zien, schijnt het niet zo erg te zijn. Als hij ook flinke korsten krijgt bij neus en lippen dan moet je bij de dierenarst peniciline-injecties bestellen. Dus goed z'n neus en lippen in de gaten houden. Zie bijv. Syfilis bij een konijn

Misschien heb ik het wel helemaal mis hoor, maar zo ziet het er geloof ik ook uit bij mijn konijn. Voor de zekerheid kan je de DA er even naar laten kijken.

• 2 weken later...
Geplaatst:

En? Wat zei je dierenarts? Ik ben vandaag weer geweest ivm traanoog van nijn. Weer heeft de dierenarts gekeken en weer een beetje korstjes bij zijn geslachtsdelen. Nu gaan we toch maar injecties peniciline doen. De dierenarts zegt dat hij tot nog toe alleen maar syfilis is tegengekomen waarbij er ook korsten aan de neus en lippen waren, maar mijn nijn heeft dat niet. Nu gaan we dus voor de zekerheid toch doen, omdat het anders niet goed is voor nijn.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .