JeroenL Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Hallo,Gisterenavond kwam ik thuis en een van mijn 2 nijnen zat opvallend stil. Niet eten niet drinken en in een hoekje zitten was alles wat er nog gebeurde. Ik heb de dierenarts gebeld. Aantal medicijnen meegehad. De volgende ochtend is ze geopereerd. Nu is mijn nijn een aantal uur later overleden. Het arme beestje heeft gewoon te veel pijn en stress gehad en heeft het waarschijnlijk zelf opgegeven. Dit is echt heel vervelend ook voor mijn andere nijn.
YvonneH Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Wat sneu, veel sterkte met je verlies! Een operatie bij gas heb ik eigenlijk nog nooit gehoord?
JeroenL Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2008 Ze had een verstopping in haar darmpjes. Er zat een erg grote bal haar in. Het is zo raar dat als je er nog ruim op tijd bij bent en de operatie goed gaat het beestje toch sterft :(
YvonneH Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 O, een verstopping dus.Ja, het is heel naar dat je konijntje evengoed is overleden!Nogmaals heel veel sterkte!
Moontjuh95 Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Heel veel sterkte!Zo iets is altijd lastig!!
heidi-77 Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Heel veel sterkte met dit verlies! Vreselijk!
L.konijn Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Veel sterkte met je verlies. Het overlijden van je huisdier is altijd erg en vervelend.
JeroenL Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2008 Bedankt voor de berichten. Ik heb vandaag besloten dat ik binnenkort een vriendje (ex mannetje) voor mijn andere nijn ga zoeken. Deze ga ik uit een konijnenopvang halen.
Aanbevolen berichten