Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wij hebben sinds 2 weken een nieuw konijn (Stip) en ik zie nu ook veel kleine keutels in het hok. Produceren kleinere konijnen ook kleinere keutels? Ik heb onze konijnen net ook wat vers hooi gegeven en toen zag ik ook een paar kettingkeutels (stuk of 5). Ik denk dat deze van een ander konijn zijn.

Geplaatst:

Ja, maar dat gaat volgens mij best goed. In het begin was ze wat nerveus en toen hebben we het tussenschot dicht gedaan en daarna ging ze steeds wat verder en nu zit ze ook buiten in de ren bij de andere 2.

Geplaatst:

Ik zou haar apart zetten en goed kijken dat ze eet en drinkt.....

normaal koppelen pas met 4 maanden maar dan met een geholpen ram.Maar die heb je helaas niet.Kans dat de voedsters op de vuist gaan is heel groot.Geef die kleine ook groen er bij voor het geval van de keting keutels een haar bal verstopping word.

Geplaatst:

We hadden hiervoor ook 3 voedsters bij elkaar zitten en dat ging hartstikke goed, maar 1 ervan is in onze vakantie overleden en toen hebben we Stip gekocht. Beetje dom natuurlijk om zo'n jong konijn te kopen, de vorige keer hadden we 1 voedster en hebben we daar 2 kleine voedsters bij gekocht en dat is altijd goed gegaan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .