bunny ranch chanty Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Ja dat is net eff te ver voor mij anders was ik eff naar je toe gescheurd heb je al een da gevonden....
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Bij coc moeten ze snel vocht hebben ze drogen uit en gaan snel dood.
Marientjuh Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2008 maar zo'n spuitje heb ik niet en de DA neemt niet op
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Dierenartsen en dierenklinieken (MN): adressen en telefoonnummers | De Kattensite hier staat een dieren kliniek in monster
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 (aangepast) zie nu eerst bij de dieren arts te geraken met spoed daar krijg je wel de juiste dwang voer mee en eventueel medicijnen.deze da heeft antwoord aperaat voor spoed gevallen!!!! bellen 10 augustus 2008 aangepast door bunny ranch chanty
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Ja caroline ik dacht dat coc al uitgesloten was door de da maar daar kan ik niks over terug vinden.........
heidi-77 Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Heb je een dierenarts te pakken gekregen? Hoe is het nu met je konijn?
Marientjuh Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2008 wat een dag gister zeg maar we zijn er nog niet.. de DA gebeld en die vond dat ik maar op de 1 of andere manier moest dwangvoeren.. dus ik jullie tips opgevolgd en eten en drinken in mn konijntje gepropt.. gisteravond zat er weer iets meer leven in.. maar ik besloot toch om vandaag naar de DA te gaan als hij nog niet uit zich zelf was gaan eten.. totdat ik dus vanochtend wakker werd van Catootje die zn hele hok aan het verbouwen was... niet gegeten dus toen heb ik maar weer wat eten en drinken erin gepropt en de dokter gebeld die zei dat hij verder ook niet zoveel kon doen dan wat ik al deed en aangezien Catoo weer levendiger was ook niet zo noodzakelijk dat ik langskwam.. Toen ik vanmiddag thuis kwam uit mn werk lag Catoo te slapen, heb een stukje komkommer en een paar snippers bloemkoolblaadjes gegeven, wat die dan wel gedeeltelijk opat... weer de DA gebeld en die zei weer dat zolang hij niet zelf eet gedwangvoederd moet worden.. dus dat heb ik net gedaan.. nu loopt Catootje los in huis en ik moet zeggen dat ik nu niet echt bepaald de indruk heb dat hij zich niet zo goed voelt.. hij is heel actief al zeg ik het zelf.. overal op klimmen, rennen, snuffelen.. dus ik denk dat het ietsjes beter gaat.. Nou zag ik net dus dat mijn cavia een grote kale plek heeft op zn kont.. alleen maar kaal geen korstjes of wat dan ook.. maar Catootje heeft vorige week samen met Pukkie (de cavia) los in huis gelopen..dus als Pukkie iets heeft is Catootje misschien daarom ook niet zo lekker want ze hebben samen gezeten toen Catootje die avond was ingeent.... nog te snappen?Weet nu dus ook niet wat de caaf heeft, iemand een idee?
Aanbevolen berichten