Rian Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Wie van jullie heeft voor zijn nijntjes metacam en/of bactrimel gebruikt en kan mij hier zijn of haar ervaringen over vertellen? Had je nijn bijwerkingen als diarree, sufheid, slechter eten enz.? Laat me wat weten, ik ben altijd meer van de persoonlijke ervaringen als van zo'n "all the way" bijsluiter. Alvast bedankt!
YvonneH Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Heb je dat nu gekregen voor je konijntjes?Wij hebben het ook weleens gekregen voor onze nijnen maar ik heb nog nooit bijwerkingen gezien er van.
Mireille Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 wat voor antibiotica je ook geeft, kans op diarree is er altijd omdat de antibiotica de cultuur in de darmen nou eenmaal aantast
Rian Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2008 (aangepast) Ja maar bactrimel is een lichter antibioticum waardoor ik me afvroeg of het inderdaad minder bijwerkingen geeft.Ik heb dit voor een mijn nijntjes gekregen ivm een onsteking aan een achterpootje. De metacam geef ik erbij als pijnstilling. 8 augustus 2008 aangepast door Rian
Jeannette Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Metacam heeft mijn Nijntje deze week nog gehad en wel vaker daar voor maar hier heeft ie absoluut geen bijwerkingen van.Met andere medicijnen (ivomec, cisaral,) of inentingen wel, dan is hij gelijk aan de diaree. Dit is vaak een dag of 2 en dan is het weer over.
Aanbevolen berichten