Miss Tigger Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik ging net de konijntjes even verzorgen eten en groenvoer enzo geven.Kwam ik het volgende tegen in de kooi van onze kleine vent!!!het lijkt op soort van beton idee (??) gemengd met stro en aubiose.heb de muren nagekeken daar is het niet van, verder staat er niets in de buurt waar het van kan zijn. (heb het boek ernaast gelegd dat je een beetje het idee krijgt van de grootte)Het is ook egt betongrijs en koud.iemand enig ID???
Miss Tigger Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2008 lijkt me toch niet bepaald mogelijk dat dat uit zon klein konijntje komt dan (sorry voor het taalgebruik) heeft het beestje toch geen gaatje meer over?????
Sascha Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Misschien zat het in je aubiose, en merkte je het niet dat je het in het hok hebt neergelegd?
Laura1984 Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik heb ooit zoiets in het hok gevonden, maar ik weet niet of het hetzelfde kan zijn. Nijn had toen in de zand gespeeld en het leek toen alsof hij dat met zijn vacht schoonlikken op een soort propje met stro had gemaakt. Maar dat is nog maar 1x voorgekomen.
Micky Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Ziet er een beetje uit als een uilenbal, maar aangezien nijnen niet kunnen braken zal het niet van hem zijn. Staat je hok buiten, in de schuur of onder een afdak? Is het zacht of hard? Het is wel een mysterie.. Leuk boek trouwens, heb ik ook gelezen.
Miss Tigger Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2008 haha hij staat binnen in de woonkamer...komt niet buiten want we hebben alleen 2 mini balkons dus...Het is pcies zoals beton. Grof aan de bovenkant en plat aan de onderkant (alsof dat je een hoopje beton heb gemorst bij beton gieten) wat je wel eens bij die betonmolens ziet.Ik heb het mijn vriend laten zien die weet het ook niet, denkt wel dat het beton is. Maar het vreemde is er zitten kleine steentjes in (zoals in beton) maar ook aubiose ????ik moet vandaag de kooi verschonen en een week geleden lag het er zeker niet in toen ik de aubiose erin deed.We hebben echt geen id waar het vandaan kan komen (de kaboutertjes vannacht misschien hahaha, betere verklaring heb ik niet )
daffbunny Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 ziet er raar uitKan ook een steen geweest zijn maar hoe komt dat in het hok ? raar,,
Miss Tigger Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2008 ja dat vroegen wij ons dus ook af ???mja ik ga dalijk even de kooi schoonmaken en dan houden we het in de gaten!!
Petradhd Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Aardig gek. Je konijn heeft toch nergens klontvormende kattenbakkorrels he?
dinges Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 hoi het lijkt idd wel wat miss tigger zegt op betonbij mij in de tuin ligt dat namelijk ook nadat de buren een nieuwe muur gemetseld haddenmisschien is het nog van langer geleden en hebben ze het opgegraven ??
Mirrin&Catootje Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Miss tigger..hahah tja DSM he... je weet niet wat voor rotzooi er in de lucht hangt hier!! Maareh.. ik denk dat het tussen je aubiose gezeten heeft. Ook niet een stukje uit je plafond of zo....
pampam Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 als je het breekt hoe ziet de binnenkant eruit? ( foto misschien? )of kan je het niet echt breken?
Miss Tigger Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2008 mja t is te breken maar t ziet er pcies het zelfde uit als van buiten.Maar nu petradhd dat zegt wij hebben altijd mini korreltje van de kattenbak erin ligge (in en om het wctje) Goeie dat zal t zijn geweest!!!Mag dat er dan niet in??? de sto en aubiose nemen niet zo veel op!!
Lirazel Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Dat soort kattenbakkorrels zijn niet veilig, maar je kan wel van die geperste houtkorrels gebruiken. Daar ben ik zelf erg tevreden over.
Miss Tigger Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2008 ow Mag ik vragen waarom dat dat niet veilig is? Ik ben eigenlijk nooit anders gewend dan daar wat van onder in het wctje te doen.dan weet ik dat voor de volgende keer ThQ voor de tip in ieder geval
Lirazel Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Omdat die kleikorrels problemen kunnen geven als een konijn er van binnen krijgt.
Miss Tigger Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2008 Oeh!!!!!nou dankjewel, goed dat ik het weet!!!!
dandilion Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 ik heb ooit een opgedroogde kikker tussen het stro gevonden.. die zat denk ik in het stroveld toen de maai machine langskwam en dood geperst is lol
Aanbevolen berichten