Ga naar inhoud

snot, maar nu ook rode, vieze ogen

klumpie

Aanbevolen berichten

ons konijntje heeft al drie weken lang snot. (zie eerder bericht) Zijn nu met 2e antibioticakuur bezig. het wordt op zich niet minder. ze heeft nu echte niesaanvallen en haar hele neus zit dicht, soms met korsten. Na overleg met de dierenarts, maandag toch met een 2e kuur begonnen. Ze denkt dat het snot nu goed los komt te zitten.

Nu heeft ze sinds gisteren ook heel raar oog. De randjes zijn rood en er komt wit slijm uit. hoort dit bij snot? Dat het bijv. niet meer uit haar neus wegkan en dan uit haar oog komt? verder is ze wel levendig en eet ze goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je zeker dat het niet door tanden of kiezen kan komen die de kaak terug in groeien bijv.? Ik heb dat namelijk ook gehad mt een konijntje en bij hem brak het pus door het oog. Als dat het geval is is ab niet voldoende! Dan moet het pus weggehaald worden! En dat moet wel snel gebeuren, mijn nijn is er aan overleden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijn heeft ook snot (het is nu wel stabiel, maar het gaat nog lang niet zoals het zou moeten) en ik begin ook te twijfelen of er wel een antibiotica is dat mijn konijn echt goed kan helpen.

Ik ben dus wel nieuwsgierig naar Colloidaal zilver! Zoals het op die site staat, lijkt het allemaal positief etc, maar dat is natuurlijk ook wel een promotieplaatje. Zijn er meer mensen die ervaring hebben met Colloidaal zilver? En Aniek: is het ok als ik je er even over pm, want ben wel nieuwsgierig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze heeft nu ook ontstekingsremmers erbij, misschien dat het nu met elkaar wel gaat helpen. we wachten het af. die oogzalf is nog wel rotspul. volgens mij moet het op het oogje zelf maar dat lukt niet echt. het wordt een beetje gesmeer op de oograndjes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat steeds beter!! :mdr: :mdr:

het snot wordt steeds minder, ze heeft nu wel harde stukken bij haar neus..... :frown:

met de oogzalf ben ik gestopt... ik kreeg het alleen op de randjes gesmeerd en niet in het oog zelf, maar het lijkt wel bijna over dus ga maar niet door...

hoop dat ze alsnog van haar snot afkomt en er afblijft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .