klumpie Geplaatst: 8 augustus 2008 Delen Geplaatst: 8 augustus 2008 ons konijntje heeft al drie weken lang snot. (zie eerder bericht) Zijn nu met 2e antibioticakuur bezig. het wordt op zich niet minder. ze heeft nu echte niesaanvallen en haar hele neus zit dicht, soms met korsten. Na overleg met de dierenarts, maandag toch met een 2e kuur begonnen. Ze denkt dat het snot nu goed los komt te zitten.Nu heeft ze sinds gisteren ook heel raar oog. De randjes zijn rood en er komt wit slijm uit. hoort dit bij snot? Dat het bijv. niet meer uit haar neus wegkan en dan uit haar oog komt? verder is ze wel levendig en eet ze goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marilyn Geplaatst: 8 augustus 2008 Delen Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik denk toch dat dat wijst op een ontstoken oog.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 augustus 2008 Delen Geplaatst: 8 augustus 2008 Of tand problemen zijn de tanden en kiezen na gekeken van dit konijntje bij een kundige da. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klumpie Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2008 nee, moet ik ermee naar de dierenarts? of hoort dit gewoon bij snot en moet het overgaan met de antibiotica? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 augustus 2008 Delen Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik zou toch maar even gaan het kan iets heel anders zijn of een combinatie daar van.Snot had al eerder minder moeten zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klumpie Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2008 vanmiddag om 2 uur een afspraak. ben benieuwd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cynthia Geplaatst: 8 augustus 2008 Delen Geplaatst: 8 augustus 2008 Succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 8 augustus 2008 Delen Geplaatst: 8 augustus 2008 Succes! Ik ben benieuwd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 8 augustus 2008 Delen Geplaatst: 8 augustus 2008 Succes bij de da! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 augustus 2008 Delen Geplaatst: 8 augustus 2008 Ben je al terug........ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marilyn Geplaatst: 8 augustus 2008 Delen Geplaatst: 8 augustus 2008 duurt best lang idd.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klumpie Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2008 ja ben weer terug,de diernarts vond het wat te lang duren, ze had ook nog wat verhoging. heb een nieuwe antibiotica, ontstekingsremmers (misschien een ontsteking bij de luchtwegen??) en een zalf voor de oogjes (1 ontstoken oogje) hoop dat het helpt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danja Geplaatst: 8 augustus 2008 Delen Geplaatst: 8 augustus 2008 Weet je zeker dat het niet door tanden of kiezen kan komen die de kaak terug in groeien bijv.? Ik heb dat namelijk ook gehad mt een konijntje en bij hem brak het pus door het oog. Als dat het geval is is ab niet voldoende! Dan moet het pus weggehaald worden! En dat moet wel snel gebeuren, mijn nijn is er aan overleden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aniek Geplaatst: 8 augustus 2008 Delen Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik heb met antibiotica en snot niet altijd goeie resultaten geboekt, maar met ColloĆÆdaal zilver wel. Gewoon 10 druppels door het water, ik bestel het altijd op huisdierendokter.nl en ben er zeer tevreden over. Bij mij werkte het snel tegen snot. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
handschoen Geplaatst: 8 augustus 2008 Delen Geplaatst: 8 augustus 2008 Mijn konijn heeft ook snot (het is nu wel stabiel, maar het gaat nog lang niet zoals het zou moeten) en ik begin ook te twijfelen of er wel een antibiotica is dat mijn konijn echt goed kan helpen. Ik ben dus wel nieuwsgierig naar Colloidaal zilver! Zoals het op die site staat, lijkt het allemaal positief etc, maar dat is natuurlijk ook wel een promotieplaatje. Zijn er meer mensen die ervaring hebben met Colloidaal zilver? En Aniek: is het ok als ik je er even over pm, want ben wel nieuwsgierig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klumpie Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2008 ze heeft nu ook ontstekingsremmers erbij, misschien dat het nu met elkaar wel gaat helpen. we wachten het af. die oogzalf is nog wel rotspul. volgens mij moet het op het oogje zelf maar dat lukt niet echt. het wordt een beetje gesmeer op de oograndjes.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blackyy Geplaatst: 12 augustus 2008 Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 mijn konijn heeft ook een ontstoken oog! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klumpie Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 het gaat steeds beter!! :mdr: :mdr:het snot wordt steeds minder, ze heeft nu wel harde stukken bij haar neus..... :frown:met de oogzalf ben ik gestopt... ik kreeg het alleen op de randjes gesmeerd en niet in het oog zelf, maar het lijkt wel bijna over dus ga maar niet door... hoop dat ze alsnog van haar snot afkomt en er afblijft Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klumpie Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2008 jeuj!! ze is snotvrij sinds vanmiddag!! topic gesloten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 15 augustus 2008 Delen Geplaatst: 15 augustus 2008 Gelukkig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten