dandilion Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Gisteren Yalara eens even goed geborsteld, ze verhaard ontzettend! nou ben ik er achter gekomen dat op haar rug/ kont streek mijt achtige beestjes leven! heb gelijk een afspr gemaakt bij de DA, ben benieuwd wat ze gaat zeggen en welke med ik mee krijg.ik moet Pebbles ook meenemen. zo met t blote oog niets op haar vachtje kunnen aantreffen, maar je beter preventoef dan niet ik wacht af!
dandilion Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2008 het waren mijten.. de da zag ik ze niet en ik dus wel :-S onder de microscoop gelegd en ja t was een soort van mijt.ik heb selamectin van stronghold meegekregen en zelf moeten toedienen in hun nek. stro weggegaan en hok schoongemaakt.
heidi-77 Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Goed dat je zelf zo goed hebt gekeken, die DA heeft vast een bril nodig....Ik hoop dat de medicijnen snel helpen.
L.konijn Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Strong Hold zal denk ik wel helpen ja. Ik weet dat het ook goed werkt bij honden.
Aanbevolen berichten