Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

kun je alleen bij de dieren arts kopen vloeibaar......

het is een schapen middel officieel 0.5 tot0.8ml per kilo konijn is de dosering.

laat je niet afschepen met een ander middel wand die zijn niet breed werkend genoeg.Als er dode wormen uit komen na 16 uur op de blinde darm keutels dit de behandeling na 10 dagen herhalen.zie wormen toppic

http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/5962-wormen-konijnen.html

voor meer vragen cindy

aangepast door bunny ranch chanty
Geplaatst:

Ik belde net de dierenarts maar die wist niet dat konijnen wormen konden krijgen.Ze had ook geen panacur ik bel maar even een andere dierenarts hopelijk heeft die wel panacur.

Geplaatst:
Ik belde net de dierenarts maar die wist niet dat konijnen wormen konden krijgen.Ze had ook geen panacur ik bel maar even een andere dierenarts hopelijk heeft die wel panacur.

Mijn dierenarts lachte me uit toen ik vroeg om ontwormings middel.

De dierenarts die ik nu nog heb weet eigenlijk niet veel over konijnen.

Nu ben ik van plan om naar een konijnkundige dierenarts te gaan.

Geplaatst:

chantal lach jij die dieren arts eff uit en stuur maar een van mijn gruuwelijke wormen foto´s op wie valt er dan op zijn neus.....en hopelijk leerd ie er dan van en is het niet een simpel konijntje zoals ook veel dieren artsen er ook over denken......

Geplaatst:

Ik weet de verhouding niet met tabletten dus als de dieren arts dat wel weet moet je er samen uit kunnen komen.Maar veel vee artsen die schapen behandelen hebben pana cur in huis.Ook konijn kundige dieren artsen want panacur word ook bij e cuniculli gebruikt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .