sandra1 Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Balou kan binnen kort vader worden want dan mag hij naar de fokstertoe om een voedster te laten dekken.Maar nu is mijn vraag want we zittener over tedenken om dan 1 er bij tenemen.als balou gecastreerd is kan er dan ook een mannetje bij of moet het een vrouwtje zijn.
nijntjemarlot Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 vrouwtje is de beste keuze \naja dat adviseeren de meeste mensen ik dus ook
The Email Female Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Twee rammen samen gaat bijna nooit goed. Heb je dit artikel al gelezen? Koppelen van konijnen
Cecile Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Als hij gecastreerd wordt dan is de beste match om er een vrouwtje bij te zetten. Maar laat ze dan wel langzaam wennen en houd ze 4 weken na de castratie apart, want dan kan het mannetje nog vruchtbaar zijn. Ik heb ook een mannetje laten helpen en deze later bij het vrouwtje gezet, gaat prima! Maar geef ze de tijd om te wennen aan elkaar en zet ze bij elkaar op neutraal terrein (dus niet in het hok maar de ren of kamer) om te zien hoe ze elkaar accepteren. Ik liet ze 4 weken naast elkaar in 2 hokken staan, zodat ze kunnen wennen aan elkaar (zien, horen en ruiken).
chantal1987 Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Het beste is idd voor Balou een vrouwtje uit te zoeken.2 mannetjes gaan meestal niet goed samen. Waar wil je het nieuwe konijntje vandaan halen? Bij een opvang hebben ze heel veel leuke konijnen die een leuk huisje zoeken. Als de konijnen oud genoeg zijn kan je Balou mee nemen naar de opvang, daar kunnen ze gelijk gekoppeld worden.
The Email Female Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik zou pas naar een vriendinnetje opzoek gaan als je ram gecastreerd is. Hij kan dan na 4 weken meteen gekoppeld worden aan zijn nieuwe vriendin.
Aanbevolen berichten