Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het kan verschillende oorzaken hebben, dus ik zou maar naar de dierenarts gaan. Is het al lang? Hoe is het verder met je nijn, eet en drinkt hij goed en is hij gewoon levendig?

Geplaatst:

Ik heb er geen verstand van maar ik voorspel dat de kenners een foto willen zien. Kan je die maken? Is ie net gecastreerd misschien?

Geplaatst:

Ik vind een foto toch niet eens zo heel interessant hoor, hoe dan ook zal dit konijn naar de DA moeten. Het kan iets onschuldigs zijn, maar ook minder leuke aandoeningen als myxomatose en syfilis kunnen de oorzaak zijn van een ontstoken geslachtsdeel. Om dit te kunnen beoordelen zal het konijn gezien moeten worden door een DA.

Geplaatst:

Waar ik nu ook ineens aan denk: op welke bodembedekking zit je konijn? Ik heb van cavia's gelezen dat ze een ontstoken penisje kunnen krijgen als er een splinter aubiose/vlas in komt, ik weet niet of dat bij konijnen ook voorkomt.

Geplaatst:

Mijn vriend is vanmiddag naar DA geweest en er is gelukkig niks ergs aan de hand!! Het was idd wel een beetje verdikt maar dat kwam wel vaker voor bij een rammetje. We hebben zalf meegekregen zodat het zwellinkje weer kan afnemen, verder heeft hij gelijk twee inentingen gehad en zijn z'n nageltjes geknipt. Gelukkig maar!! We maakten ons al helemaal zorgen...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .