Loesah Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 Wat een zielig verhaal.Maar wat een prachtig afscheid..Heel veel sterkte ermee!
YvonneH Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 Het was voor haar beter maar voor jou natuurlijk erg moeilijk. Heel veel sterkte!
Miss Tigger Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 heel veel sterkte, voor jou en simba!!!!
Serenity Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Jeetje meid!!! Ik had dit topic al even niet meer gelezen, ik dacht ook dat het de goede kant op leek te gaan, maar het viel me opeens op dat het topic nog steeds zo actief was...En nu lees ik opeens dit :( zó k-l-o-t-e (sorry moderators) het is een érg moeilijke keuze en ook al weet je wat de goede keuze is, het blijft moeilijk om een zó jong leventje stop te zetten :(Maar er is vast en zeker een prachtig plaatsje voor haar achter de regenboogbrug... Daar huppelt ze nu met een sterk ruggetje rond en wacht ze op je!
Serenity Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik zit nu trouwens écht superhard te huilen! Het is zo zielig :( en dat ze je hand likte... Oooooohhhh ik kan hier zo slecht tegen! :(
heidi-77 Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2008 Ja dat was zo lief en ik vind het nog steeds zo fijn dat ze dat gedaan heeft.Nala heeft nu een mooi plekje in de tuin, onder een olijfboompje. Ik heb de afgelopen week ook heel wat tranen gelaten om Nala, mijn vriend ook terwijl hij meestal heel nuchter is met dieren.Al is hij wel een enorme dierengek zoals ik . Gister was mn verjaardag en heb ik een klein konijntje (voedster) gekregen, het verzacht de pijn die ik om Nala heb niet, maar zo'n snoezig konijntje vertedert me helemaal!Ik hoop dat ik ze over een poosje kan koppelen met Simba, zodat hij niet alleen blijft de rest van z'n leven. Dat is ook zielig.
Serenity Geplaatst: 7 augustus 2008 Geplaatst: 7 augustus 2008 Fijn dat je iets hebt om je aandacht af te leiden... En natuurlijk gaat de pijn er niet door weg, maar je kunt je in ieder geval ergens op richten...
Blacky Geplaatst: 7 augustus 2008 Geplaatst: 7 augustus 2008 Met tranen in mijn ogen heb ik je verhaal gelezen.Gelukkig heeft Nala geen of weinig pijn gehad.Ik hoop voor jou dat het nieuwe konijntje een mooi plekje in je hart krijgt maar vervangen kan ze Nala nooit.Misschien raar om te zeggen maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.En heel veel sterkte met het verwerken van het velies van Nala.
Aanbevolen berichten