Tessje Geplaatst: 28 juli 2008 Geplaatst: 28 juli 2008 Hallo iedereen!Ik heb slecht nieuws......... :'( Mijn lief konijntje Esteban,heeft zijn pootje gebroken :'(Hij is elke week naar de dierenarts gegaan,maar hij komt erdoor.Hij had een reusachtig verband om zijn pootje.Nu is het eraf, maar zijn schattig pootje staat nog niet helemaal goed.als jullie bepaalde tips hebben, zal ik ze met plezier lezen.Groetjes,Tess :frown:
_Danielle Geplaatst: 28 juli 2008 Geplaatst: 28 juli 2008 Wat zielig voor je konijntje! Ik heb verder niet zoveel verstand van konijnen met gebroken pootjes, maar ben wel benieuwd wat de dierenarts allemaal gedaan heeft met je konijntje? Sterkte nog!
raylaatje Geplaatst: 29 juli 2008 Geplaatst: 29 juli 2008 wat sneu!!hoelang duurt het nog voordat het pootje optimaal is?hoe had ie zijn pootje gebroken??(mijn konijn had ook zijn pootje gebroken maar die moest geamputeerd worden)
Mireille Geplaatst: 29 juli 2008 Geplaatst: 29 juli 2008 dat het pootje niet helemaal goed staat kan komen door de manier waarop de breuk geheeld is.In principe hoeft dat totaal geen probleem te zijn.Ik heb hier ook een dame zitten die als baby haar poot gebroken heeft en die houdt het pootje ook iets scheef maar doet het er al 2 jaar prima mee.
Loesah Geplaatst: 29 juli 2008 Geplaatst: 29 juli 2008 wat sneu voor het konijntje.. ik heb geen ervaring met gebroken pootjes.. maar ik denk dat je al een beetje gerust gesteld kunt zijn door mireille's verhaaltje
sannieentom Geplaatst: 29 juli 2008 Geplaatst: 29 juli 2008 Ach wat zielig voor je konijntje. Heb ook geen ervaring met gebroken pootjes dus kan je verder helaas ook niet helpen. Maar inderdaad, ik denk dat je al een beetje gerust gesteld kunt worden door het verhaaltje van Mireille. Heel veel sterkte ermee.
Aanbevolen berichten