Choco en Nijntje Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Fijn, dat het met je nijntjes goed gaat, blijkbaar krijgen ze bij jou een hele goede verzorging ! :cool:
handschoen Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Dit klinkt wel goed! Ik hoop dat het gewoon zo blijft gaan, zoals het nu gaat!
Yvon72 Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Geplaatst: 30 juli 2008 update Helaas net weer een konijntje verloren........pffffGeen konijntje met ontstoken oogjes maar een andere Stippel. Pfff Dit konijn had geen vieze oogjes geen vies snuitje helemaal niks.Maar wat we wel zagen is een rood, dik ontstoken achterbeen. Ik weet het even niet meer..... Zal straks ook ff een foto plaatsen van het beentje.Als iemand hier nog tips heeft , heel graag. En weet misschien hier iemand hoe lang deze fase van kritiek duurt?Ze zijn maandag ingeent, het duurt 7 dagen voor de enting volledig is, is het dus zo dat alles wat hier nog leeft volgende week maandag, dat dat dan ook blijf leven? Sorry voor me verwarde berichtjes maar ben gewoon er helemaal stuk van.
YvonneH Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Wat jammer zeg!Geen idee hoelang dat is maar dat weten anderen vast wel!
Petradhd Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Wat vervelend nou. Ik kan me goed voorstellen dat dit een hele nare periode is met veel stress, iedere keer dat je naar het hok gaat weet je niet wat je gaat vinden. Lijkt me echt ontzettend moeilijk voor je :(Ik weet niet wat precies de incubatietijd van myx is, maar ik denk dat je die moet optellen bij de 7 dagen van de enting. Dan heb je een vrij ruime periode waarna je denk ik veilig bent.Ik wens je nog heel veel sterkte de komende week.
RubenK Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 :( ... hopelijk redt de rest het wel. Ik zou er ook kapot van zijn als je alles aan doet dat je kunt en dan nog redden ze het niet. Vreselijk dat machteloze gevoel.Het enige dat je kunt doen is je best, en als ik het een beetje doorheb zit dat wel goed!!! Heel veel succes met de kleintje!! En sterkte!
Yvon72 Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Geplaatst: 30 juli 2008 hier dan de foto van het beentje.Is het niet raar?
Laura1984 Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Ziet er inderdaad niet echt "normaal" uit volgens mij. Sterkte met het verlies en ik hoop echt dat het de andere kleintjes beter vergaat!
Natasja22_01 Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Ik lees het hele verhaal nu pas :-Swat vreselijk zeg!en dat pootje ziet er idd niet echt normaal uit geloof ik..ik hoop maar dat het met de rest van de konijnjes wel goed gaat!
bunny ranch chanty Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Als de 7 dagen voor bij zijn dan heb je kans dat het dus goed blijft gaan met de konijntjes die dan nog leven en geen bulten ect vertonen of het ziekte beeld,Dus meis daar gaan we voor!!!
Moontjuh95 Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Jha sorry ik snap er nog niks van dus ik heb perongeluk een baldzeide overgeslagen..
Mirrin&Catootje Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Misschien is het konijntje wel door een wesp of zo gestoken en is dat hem\haar fataal geworden.
chantal1987 Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Jeetje, wat erg! Ik had zo gehoopt dat na die twee met het oog, de anderen het wel zouden halen. Helaas ben je er nu nog 1 verloren :(. Sterkte.
The Email Female Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Misschien is het konijntje wel door een wesp of zo gestoken en is dat hem\haar fataal geworden. Heb je alle bladzijdes van dit topic gelezen?
anouk Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 uk heb je hele verhaal net gelezen ,en vind het enorm sterk en knap van je ,en hoe ke er mee om gaat ,deze situatie is niet makkelijk ,maar je wil vind ik toppie sterkte met je overgebleven nijnjtes ,hopelijk mogen ze het redden ,
Yvon72 Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2008 Update. Alle 4 de baby's leven nog.Ook de 2 volw konijnen doen het nog goed, ok ze hebben het warm, maar dat hebben alle konijnen denk ik. Durf nog niet helemaal happy te zijn, ben de dagen aan het aftellen, en hoop dat het snel dinsdag is, en dat er dan nog wat leeft.Denk echt dat ik na dinsdag weer normaal in het konijnen hok durft te kijken. Konijnen eten en drinken goed. Oogjes zijn minder rood. Weer een dag gewonnen.nog 4 dagen te gaan.
Micky Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Super, ben hartstikke blij voor je. Ik hou mijn hart vast elke keer als ik zie dat je iets gepost heb.. Het zal wel slopend voor je zijn om elke keer te kijken of alles nog goed is met ze maar je doet het super. Hopelijk blijft het verlies beperkt tot de drie nijntjes die helaas overleden zijn. Ik duim voor je en voor de nijntjes. Even volhouden nog..
bunny ranch chanty Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 We duimen voor je meis......heel veel sterkte
Yvon72 Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2008 ja ik hoop het ook echt, pfffmaar toch elke keer kijk ik met angst het hok in. Gisteren hoorde we een hoop gespartel uit het hok, en we dachten .....o nee , niet weer he.......langzaam naar het hok gelopen, met je hart in je keel en pfff moeder konijnen was aan het voeren, dus de jongen lagen in diversen houdingen te spartelen.maar je hart slaat elke keer weer om. Maar we proberen echt hoop te houden.ik hou jullie op de hoogte.
handschoen Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Sterkte! Ik hoop dat het goed blijft gaan!
Danja Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Wat ontzettend naar zeg, 3 konijntjes verloren en dan nog die dreiging dat het met de anderen misschien ook niet goed gaat. Ik kan me heel goed voorstellen dat je iedere keer met lood in je schoenen naar het hok toe loopt.Ik hoop voor je dat die dagen inderdaad snel omgaan. Veel sterkte met alles!
YvonneH Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Het lijkt me idd zo moeilijk om steeds te gaan kijken.Sterkte met de rest van de nijnen!
Laura1984 Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Gelukkig gaat het nog steeds goed. Ik hoop voor je dat het hier bij blijft...
heidi-77 Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Heel veel sterkte, ik hoop dat het met de rest wel goed komt!
Petradhd Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik duim nog stees heel hard voor je, ik hoop zo dat de rest het haalt! En dat je straks nog even mag genieten van het spul, i.p.v. alleen maar bang zijn.
Aanbevolen berichten