Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste allemaal,

Aangezien het de laatste dagen erg lekker weer is, lopen de nijnen ook op het balkon bij ons, kunnen ze lekker afkoelen op de koude stenen, ze vinden het heerlijk!

Wat ik me alleen afvraag, en ik heb al gekeken in de lijst met giftige en veilige planten maar daar staan beide planten niet in, of rozenplanten en bloemen en fuchia planten en bloemen giftig zijn voor konijnen. Ik heb ze nu uit voorzorg weggehaald en haal ook altijd de bloemen en blaadjes van het balkon af, maar ga liever voor het zekere dan voor het onzekere, dus wie weet of deze planten schadelijk zijn voor mijn nijnen?!

Alvast bedankt voor het meedenken!

Lieve groet, Mieke en nijntjes Saar en Dartel

Geplaatst:

Ik weet het ook niet...

Ik heb ze zelf ook op het balkon staan.. maar wel op een tafel/stoel, hoge pot.. zo hoog dat Plumeau er met geen mogelijkheid bij kan.. misschien is dat voor jou ook een idee?! Anders staat het ook zo ongezellig vind ik.. :he:

Geplaatst:

Rozeblaadjes zitten in hooi verwerkt, dus dat zal niet schadelijk zijn denk ik. Fuchsia weet ik niet,voor mij is dat een kleur ipv een bloem... weet je ineens hoeveel verstand ik van bloemen en planten heb :lol:

Geplaatst:

Hahaha, de fuchia heeft ook de kleur fuchia! Maar die bloemen / blaadjes blijf ik wel opruimen en de Rozen plantjes gaan gewoon weer het balkon op!

Bedankt alvast!, en mocht er iemand nog een ander idee hebben dan hoor ik dat wel!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .