Anne&zwiebje Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 heey mensen ik las bij rubenk dat als je konijn tanden knarst dat ze dan pijn hadden maar mijn konijn doet het ook!!!!!!!!!maar ze heeft niks, ze eet goed, drinkt goed, eet hooi, haar keutels zijn mooi en niet plakerig, ze eet groenvoer en ze is levendig!! :mdr: is het dan altijd slecht als je konijn knarst met haar tanden??
RubenK Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb er even 'literatuur' op nageslagen ... en leest u zelf:Een konijn dat tijdens het aaien zachtjes tandenknarst toont hiermee het toppunt van welbehagen, maar luid tandenknarsen terwijl het in elkaar gedoken in een hoekje zit is een uiting van pijn.Konijnen door Esther Verhoef - 2e druk - ISBN 90 5841 052 8Doet de onze ook als je'm lekker aait...
Anne&zwiebje Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Geplaatst: 25 juli 2008 oooooow okewgelukkig maar ze doet dat egt heeeeeeeeeel vaak dus dan vind ze het lekker
RubenK Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Ja, ikzelf was ook even ongerust toen ik je berichtje las - als in: mijn knijntje doet 't ook wel meer dan eens. Dus ik heb 't even opgezocht! Alles is dus goed
Aanbevolen berichten