JeroenL Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 Hi,Het begint hier nu aardig warm te worden. Bobbie en Pebbels liggen voor pampus op de grond te slapen etc. Kan ik iets doen voor ze ? Is koelen met water een idee? Of is het niet rampzalig en zijn ze gewoon een beetje loom en moe nu?
kelly1986 Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 je mag je konijnen absoluut niet nat maken met water! het water kan in hun oren komen en bovendien duurt het lang eer ze terug opgedroogd zijn. wat je wel kan doen is een leeg flesje vullen met water en dat i de vriezer leggen.als het bevroren is kan je er een een handdoek om heen wikkelen en die vastplakken en de bevroren fles aan je konijnen geven! verder kan je meerdere malen per dag het water verversen
JeroenL Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Geplaatst: 24 juli 2008 Dan ga ik meteen een flesje in de vriezer leggen voor ze. Ben weer blij dat ik het vraag voordat ik iets doe. Ze liggen er trouwens wel erg lief met de pootjes over elkaar heen. Ik zal eens kijken of ik een leuke foto kan maken.
Farfa Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 Heb hier ook al twee flesjes in de vriezer liggen... Maar bij mij gaan ze er meestal mee spelen! Ik denk dan maar gewoon dat dat ze ook afkoelt (pootjes op koud flesje)
chantal1987 Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 T is hier ook erg heet! Ik heb Belle verhuist naar een andere kamer, daar staat niet heel de dag de zon op. Belle ligt de hele dag al te slapen omdat ze nog jong is. Van Sammy ben ik het niet gewend dat hij de hele dag licht te slapen. Hij licht nu helemaal voor pampus naast een fles met bevroren water en een doek er om heen.
molly Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 Ik heb onze parasol gesloopt en boven het verblijf gehangen, ze liggen heerlijk in het koele zand in de schaduw:whistle2:
bunny ranch chanty Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 (aangepast) en een koele dikke stoep tegel vinden ze ook geweldig.En laat de konijnen vooral met rust.Avonds als het afkoeld komen ze weer bij en springen dan weer rond. 24 juli 2008 aangepast door bunny ranch chanty
Mireille Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 zie ook volgende topic http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/13193-hitte-moet-doen.html
Aanbevolen berichten