Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

Het begint hier nu aardig warm te worden. Bobbie en Pebbels liggen voor pampus op de grond te slapen etc. Kan ik iets doen voor ze ? Is koelen met water een idee? Of is het niet rampzalig en zijn ze gewoon een beetje loom en moe nu?

Geplaatst:

je mag je konijnen absoluut niet nat maken met water! het water kan in hun oren komen en bovendien duurt het lang eer ze terug opgedroogd zijn.

wat je wel kan doen is een leeg flesje vullen met water en dat i de vriezer leggen.

als het bevroren is kan je er een een handdoek om heen wikkelen en die vastplakken en de bevroren fles aan je konijnen geven!

verder kan je meerdere malen per dag het water verversen

Geplaatst:

Dan ga ik meteen een flesje in de vriezer leggen voor ze. Ben weer blij dat ik het vraag voordat ik iets doe. Ze liggen er trouwens wel erg lief met de pootjes over elkaar heen. Ik zal eens kijken of ik een leuke foto kan maken.

Geplaatst:

Heb hier ook al twee flesjes in de vriezer liggen... Maar bij mij gaan ze er meestal mee spelen! Ik denk dan maar gewoon dat dat ze ook afkoelt (pootjes op koud flesje) :P

Geplaatst:

T is hier ook erg heet! Ik heb Belle verhuist naar een andere kamer, daar staat niet heel de dag de zon op. Belle ligt de hele dag al te slapen omdat ze nog jong is. Van Sammy ben ik het niet gewend dat hij de hele dag licht te slapen. Hij licht nu helemaal voor pampus naast een fles met bevroren water en een doek er om heen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .