kelly1986 Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 (aangepast) Vanmiddag zat ik met mijn moeder eventjes in de tuin toen Floes uit het niets continu linksom rondjes bleef lopen..Toen mijn moeder naar de ren ging regaeerde hij niet... ze kon geen contact met m leggen.Hij liet zich gemakkelijk pakken en ik vond dat hij een glazige, doffe blik in zijn ogen had... Ook wilde hij niks eten.daarop heb ik gelijk de dierenarts gebeld om langs te gaan.in de daarop volgende minuten zag je m achteruit gaan... hij werd slap, afwezig, kwijlde als een hondje... kortom niet onze Floes. ik de dierenarts weer terug gebeld of ik nu meteen kon komen en dat kon! daar aangekomen heeft ze m onderzocht en hij bleek aan zijn rechteroogje blind te zijn...En links had ie ook een verminderde pupil reactie... maar dit was bij aan t trekken. zijn pupillen waren wel heel erg vergroot....hij was gedesorienteerd, motorisch iets gestoord en maakte een afwezige indruk....zijn tongetje lijkt ook aangedaan wat het kwijlen en het niet eten veroorzaakt..... Floes heeft een hersenbloeding/infarct gehad.HIj heeft twee injecties gekregen. eentje met dexamethason om de zwelling in de hersen te doen afnemen en eentje met vitamine B.Floes moet binnen twee dagen aanzienlijk opknappen én zelf eten anders word de prognose slechter.... De blindheid in kan weer bijtrekken evenals zijn mondje!we hopen natuurlijk oop het beste en Floes' voordeel is dat ie nog jong is.Flip en Floes zijn nu samen naar binnen verhuisd en Floes zal gedwangvoerd worden zolang ie niet zelf eet. We gaan er alles aan doen om m erdoorheen te trekken..... 23 juli 2008 aangepast door kelly1986
YvonneH Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Heel veel succes/sterkte meid!Wij duimen voor je he!
Zwelgje Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Ah bah, wat naar. Dat zal behoorlijk schrikken zijn geweest voor je! Sterkte en ik hoop dat het snel beter gaat!
Caroline Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Kelly, erg veel sterkte meisje! Ik duim voor jullie en ik hoop echt dat het snel beter gaat.Een paar weken geleden had een konijn van een vriendin van me dat ook, die is er toen doorgekomen op een paar dagen en dat is al een oudere en zieke voedster, dus jou gezond konijn komt er vast weer door!!!!
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 jeetje t zit niet mee. Beterschap met je beestje!
chacha Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Je weet dat ik heel hard voor je duim!Succes en sterkte, en een knuffel voor jullie en Floesie en zijn vriendje natuurlijk!
kelly1986 Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Geplaatst: 23 juli 2008 dankjewel allemaal! Ik ga zo ook beginnen met echinaforce om zijn weerstand op peil te houden.hij slaapt nu....ik ben nog niet begonnen met dwangvoeren omdat ik m eerst de kans wil geven zelf weer te eten voor ik m blootstel aan nog meer stress.wellicht knapt ie na zij slaapje wat op!
Peacefull Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 hey kel, sjips zielig zeg arme floes, veel sterkte en ik duim voor jullie
_Danielle Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Jeetje Kelly, wat naar! Gelukkig was je er snel bij! Sterkte en ik duim voor jullie dat alles helemaal goed komt!
Bebbels Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Oei dat was schrikken... Heel veel sterkte!! Ik duim ook voor jou en hoop echt dat Floes er weer snel bovenop is!
W&W Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 je bent wel erg geschrokken zeker...alleszinds veel sterkte en beterschap voor Floes!!grts xx
kaatje-kim Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Jeetje, dat is schrikken zeg!Hopelijk komt ie er snel weer bovenop.
chantal1987 Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Wat erg zeg! Ik hoop dat ie gauw beter word.Sterkte!
KonijntjeDizzy Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Heej KellyBlij dat jullie in de tuin waren en het meteen zagen.. hopelijk is dat ventje vanje weer snel opgeknapt!! Sterkte ermee!!X Andere Kelly
Petradhd Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Oh nee, dat is schrikken zeg! :( Ik ga heel hard duimen dat hij er snel weer bovenop is!
anouk Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 hemeltje ,kelly ben ff een dagje met de kids weg ,ik weet niet wat ik lees ,wat zal jij je rot geschrokken zijn ,veel sterkte met floes en hopelijk komt hij er snel boven op weer ,dikke knuffle
kelly1986 Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Geplaatst: 23 juli 2008 Ik merk dat meneer erg regaeert op mijn stem.... waar ik toh wel heel blij mee ben.Als ik praat nu hier in de kamer komt ie aan de rand van de ren zitten.... hij heeft net wat hooitjes en of twee biksjes gegeten.Hij eet alleen wat je m uit de hand geeft...... ik probeer of we t zo kunnen redden en ik m niet ok nog moet gaan stressen....
Micky Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Arme Floes, hopelijk gaat het ondertussen al iets beter met hem. Sterkte & beterschap gewenst..
cobraoenki Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Wat een vreselijk verhaal Kelly!! Hoop dat 'ie snel bijtrekt... Klinkt iig goed dat 'ie alweer iets eet, ook al is het alleen uit je hand... Veel sterkte en keep us posted!!
sannieentom Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Heel veel sterkte en beterschap voor Floes.
nijntjemarlot Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 das wle schrikken jah maar goed dat jullie meteen actie namen
Aanbevolen berichten