Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds de sterilisatie wil mijn voedster niet meer uit haar drinkfles drinken maar alleen nog uit een drinkbak. Ik vind dat niet zo erg maar het nadeel van zo'n bak is dat ze er steeds rotzooi in gooit en de bak wil omgooien. Hebben jullie misschien tips om haar weer zover te krijgen dat ze toch weer de drinkfles gaat gebruiken?

Geplaatst:

Dan moet ik eerst kijken of ze wel banaan lust want dat heb ik haar nog nooit gegeven. Mijn nijntjes krijgen eigenlijk alleen wat fruit betreft appel of peer omdat ik niet zo goed weet welke fruitsoorten goed zijn voor konijnen. Maar toch bedankt voor de tip. Ga het zeker proberen.

Geplaatst:

Banaan kan helpen inderdaad, even goed in de gaten houden. Wanneer is ze gesteriliseerd? Misschien heeft ze daar nog pijn van?

Als je het toch bij een drinkbakje moet gaan houden, kun je bij de dierenwinkel ook van die bakjes kopen (rvs) die je aan de tralies kunt hangen. Dan kan ze 'm niet omstoten!

Geplaatst:

Ze is 16 dagen geleden gesterilisteerd. Toevallig dat ik vandaag zo'n rvs drinkbak heb gekocht voor het geval ze toch niet meer uit haar drinkfles wil drinken. Toch bedankt voor de tips.

Geplaatst:

Hmm na 16 dagen zou je inderdaad toch zeker verwachten dat ze weer gewoon uit de drinkfles zou drinken. Ik denk dat dat rvs bakje een goede oplossing is, grappig dat je er ook al aan gedacht had!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .