kelly1986 Geplaatst: 20 juli 2008 Geplaatst: 20 juli 2008 Dat ze groen eet is al prima!Je ziet meestal dat ze eerst beginnen met groenvoer en pas later met biks.Zolang ze vandaag regelamtig hooi en groen eet is dat prima!Biks zal ze pas later aan beginnen. zo te horen gaat t de goede kant op!
cobraoenki Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Geplaatst: 20 juli 2008 Ze heeft een stukje appel gegeten en een beetje sla :-) Verder zit ze onder het bed met Cobra, maar dat is eigenlijk wat ze altijd doen overdag!
sannieentom Geplaatst: 20 juli 2008 Geplaatst: 20 juli 2008 Mijn Voedster heeft er zeker 5 dagen over gedaan om weer een beetje de oude te worden. Ik heb me ook vreselijk veel zorgen gemaakt en dacht de eerste drie dagen dat het nooit meer goed zou komen. Maar het komt echt goed hoor. Het schijnt dat voedsters wel vaker wat moeite hebben om weer op gang te komen. Blijven dwangvoeren inderdaad en steeds wat lekkers onder haar neus houden.
cobraoenki Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Geplaatst: 21 juli 2008 Ze eet weer gewoon!! :-) Thanks voor al de tips & steun hier!!
Aanbevolen berichten