Laura1984 Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Waarom denk je dat het konijn verkouden is? Ik vind het zo aan de foto niet echt duidelijk te zien. Wij hadden een verkouden konijntje, en die had echt snot in het neusje, duidelijk te zien. Daarbij moest ze aldoor niezen. Is dat bij jou ook? Of waardoor maak je je precies zorgen?
nijntjemarlot Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Geplaatst: 17 juli 2008 neej ze neist neit maar ik maak me zorge omdat ze een vies neusje heeft
Laura1984 Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 is dat vieze snot of zand of iets in die richting? En heeft hij ook vieze voorpootjes? (is vaak als een konijntje verkouden is)
anouk Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 ik zie eerlijk gezegd niks bijzonders aan je foto ,sorrie als je nijn niet niest of snot heeft ,lijkt me niks aan de hand ,bij twijfel kan je meschien beter ff langs de diere arts gaan .
TeddyJoyce Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Die zwarte randjes om haar neus is stof, dat hebben mijn Teddy's ook heel vaak.
nijntjemarlot Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Geplaatst: 18 juli 2008 o ik denk dat ik dan het zelfde als teddyjoce heb okj bedankt sluit dit topic maar
mandy83 Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Nu we toch in het "verkouden" topic zitten, we hebben sinds 10 dagen twee kleine nijntjes, waarvan er een al 10 dagen niest. Geen vieze neus, geen vieze pootjes, al andere bodembedekking geprobeerd, het niezen houdt aan. De ander niest niet. Eten en drinken doen ze goed, alleen krijgen ze nu allebei wat rode randjes om de ogen. Is dit een reden om naar de DA te gaan?
Aanbevolen berichten