Lani_Nessa Geplaatst: 15 juli 2008 Geplaatst: 15 juli 2008 Hey, Na alle verhalen te lezen hoe slecht het kan gaan na een castratie/ sterilisatie van een nijn wou ik even eens een positief bericht plaatsen. Mijn meisjes zijn nu ongeveer 4mnd.Toen Nessa 3 mnd werd is ze enorm veel last van haar hormonen beginnen krijgen. ze begon op haar zusje Lani te rijden en begon ze overal haar teritorium te markeren. loslopen werd een hel met overal grote plasjes/ kleine plasjes en in alle kleuren (oranje doorschijnend en geel) ook overal keuteltjes. Ik begon me pas echt zorgen te maken toen ik zag dat haar kontje altijd nat was. een aantal keer gewassen/ gekamd, maar de volgende dag was het opneiuw evne nat ook haar vagina was opgezwollen en constant nat. Dan maar even naar de DA geweest (vorige woensdag). Die besloot dat een sterilisatie haar kon helpen. met een klein en bang hartje (na alle verhalen hier gelezen te hebben) is ze dan vrijdag onder het mes gegaan. Gans de dag heb ik mij afgevraagd of dit wel de goede beslissing was. wat als ze niet wou eten, wat als haar zusje haar niet mee zou kennen en ik aan een koppeling moest beginnen. Smiddags kreeg ik een hoopvol telefoontje! Ze was wakker en ze zat mooi rechtop en twas toch zon schatje :-) :love:hihi savonds mocht ik haar ophalen. Thuisgekomen heb ik haar voorzichtig bij haar zusje gezet. zij was super enthousiast en ook Nessa leek evne haar pijn te vergeten. ze sprong zelfs uit haar reismand om bij haar zus te zijn. Ze begonnen elkaar meteen te lekken en te snuffelen, Oef al 1 hindernis gepasseerd.Nu nog het eten. na een half uurtje had ze al een eerste plasje gedaan. ikke zo blij als een klein kind. nu nog keuteltjes en eten en drinken. Na een uurke begon ze als een zot aan haar busje water te drinken. (heb er maar een 2de bijgehangen want ze had groten dorst). Savonds heb ik haar toch maar even apart gezet om de nacht door te brengne zonder haar zusje ze was iets te enthousiast en wou ook neit dat ze aan haar hechtingen zou knabbelen. de volgende morgend zag ik keuteltjes liggen en een plasje maar had nog niet gezien dat ze gegeten had. ik vroeg hoe hetmet men meisje was en of ze al iets gegeten had waarop ze prompt naar haar groenten bakje ging en een bladje witloof naar binnen werkte :-).Ondertussen zijn we weer een paar dagne later en ze doet hetgoed heel goed zelfs. af entoe zit ze nog wat stiller maar mijn kleine deugeniet is weer (bijna) helemaal de oude... Om maar even aan te tonen dat het niet altijd slecht moet gaan.Ik ben zo trots op men meisje
Lani_Nessa Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Geplaatst: 15 juli 2008 Ohja voor de liefhebbers van fotos (nietvoor de gevoelige kijker )Hier duidelijk niet blij met mijn onderzoek... Even beter kijken: Haar hechting:
bunny ranch chanty Geplaatst: 15 juli 2008 Geplaatst: 15 juli 2008 Ik vind persoonlijk 4 maanden wel erg jong om je voedster te laten helpen......Bij haar zijn denk ik alleen de eierstokken weg genomen denk ik zo...klopt dat dan is de ingreep toch minder zwaar.
Lani_Nessa Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Geplaatst: 15 juli 2008 Ik weet dat het jong is. maar om met een nat kontje nog 2 mnd rond te lopen zag ik ook nietzitten.
Loesah Geplaatst: 15 juli 2008 Geplaatst: 15 juli 2008 ik vind het geweldig dat nessa het zo goed maakt!!En goed van je om toch maar even te laten zien dat het niet altijd fout hoeft te gaan! Soms ga je je door verhalen hier meer zorgen maken dan nodig. Dat was bij met met de castratie en met het koppelen ook zo. Maargoed, beterschap nog voor Nessa en ik spreek jeh!!
Aanbevolen berichten