Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mensen...

Mijn zus(Margarita) heeft 2 konijnen waar ik even voor moet zorgen omdat

ze op vakantie is..

Vandaag ga ik erheen om de kooien te verschonen,en ik zie dat 1 van de konijnen een kaal rood plekje net boven zijn neus heeft!!!

Heb een beetje op internet zitten kijken wat het precies zou zijn,maar er staat zoveel op...en ik heb absoluut geen ervaring met konijnen!!

Ik zag wel dat er in de ren (ze staan buiten) veel keutels lagen met een hoop vliegen...

Ik heb ze nog niet vastgepakt,want ik weet niet goed hoe ik moet kijken en zo...

Als iemand iets weet van dit,wil je dan zo snel mogelijk reageren,want ik weet niet goed wat ik moet doen!! Misschien dat ik naarde dierenarts moet gaan...

Geplaatst:

Hallo !!

Bedankt voor de reacties...ik heb hem nog vastgepakt om bij zijn poepgaatje te kijken maar dat is gewoon schoon...gelukkig...

Maar het probleem is dat zij best ver weg woont dus ik kan er ook niet elke dag heen!!

Ik zal kijken of mijn vriend even op en neer zou kunnen gaan...

Wat een chaos!!!

Bedankt...groetjes Samanta

Geplaatst:

Is de huid kapot op die kale plek boven zijn neusje? (of alleen rood, maar verder niet met schaafplekjes?)

Krabt het konijn aan dat kale plekje?

Zijn er huidschilfers zichtbaar?

(p.s. *wanneer de huid geschaafd/kapot is kunnen de vliegen ook daar hun eitjes gaan leggen*)

Geplaatst:

Oh dat moet ik dan even kijken....wat een beetje rot is, is dat ik vandaag heb gewerkt en morgen ook moet werken !! Dus ik zou pas morgenavond of donderdag weer daarheen kunnen gaan om hem ook naar de dierenarts te brengen!!! Want ik denk dat dat het beste is...en dan regel ik wel ergens een hok om hem naar mij thuis te brengen...dat is het beste..

Maar nog 1 vraag...ben ik dan niet te laat als ik hem pas morgenavond of zelfs donderdag pas wegbreng..??

Ik hoop het niet,want dan zou ik me wel heel schuldig voelen!!

Groetjes Samanta...

Geplaatst:
Oh dat moet ik dan even kijken....wat een beetje rot is, is dat ik vandaag heb gewerkt en morgen ook moet werken !! Dus ik zou pas morgenavond of donderdag weer daarheen kunnen gaan om hem ook naar de dierenarts te brengen!!! Want ik denk dat dat het beste is...en dan regel ik wel ergens een hok om hem naar mij thuis te brengen...dat is het beste..

Bedoel je nu dat je ze niet elke dag te eten en te drinken geeft??

Geplaatst:

Nee...nee...neee....ze woont boven een winkel...waar ze werkt...en haar collega's geven de konijnen elke dag water en eten!!

Zo ben ik ook weer niet hoor!!! :s

Maar ik kom daar dus alleen om haar planten water te geven en de kooien te verschonen 1 keer in de week...

Maar ja toen zag ik dus opeens dat hij dus dat kaal plekje had!!

Ik ga vandaag dus naar de dierenarts met hem en ik neem allebei de konijnen mee naar mijn huis...Want mijn zus komt dus pas over een weekje terug!!

Groetjes Samanta

Geplaatst:

Jaa ik ben er vandaag geweest, maar dat plekje is nu een stukminder geworden..!!

Gelukkig maar !!!!

Wacht nu tot mijn zus terug komt...en idd misschien was dat al..

Ik heb in ieder geval gekeken of het kontje schoon is...en dat ziet er allemaal gewoon goed uit!!

Groetjes Samanta

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .