Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mensen...

Mijn zus(Margarita) heeft 2 konijnen waar ik even voor moet zorgen omdat

ze op vakantie is..

Vandaag ga ik erheen om de kooien te verschonen,en ik zie dat 1 van de konijnen een kaal rood plekje net boven zijn neus heeft!!!

Heb een beetje op internet zitten kijken wat het precies zou zijn,maar er staat zoveel op...en ik heb absoluut geen ervaring met konijnen!!

Ik zag wel dat er in de ren (ze staan buiten) veel keutels lagen met een hoop vliegen...

Ik heb ze nog niet vastgepakt,want ik weet niet goed hoe ik moet kijken en zo...

Als iemand iets weet van dit,wil je dan zo snel mogelijk reageren,want ik weet niet goed wat ik moet doen!! Misschien dat ik naarde dierenarts moet gaan...

Geplaatst:

Hallo !!

Bedankt voor de reacties...ik heb hem nog vastgepakt om bij zijn poepgaatje te kijken maar dat is gewoon schoon...gelukkig...

Maar het probleem is dat zij best ver weg woont dus ik kan er ook niet elke dag heen!!

Ik zal kijken of mijn vriend even op en neer zou kunnen gaan...

Wat een chaos!!!

Bedankt...groetjes Samanta

Geplaatst:

Is de huid kapot op die kale plek boven zijn neusje? (of alleen rood, maar verder niet met schaafplekjes?)

Krabt het konijn aan dat kale plekje?

Zijn er huidschilfers zichtbaar?

(p.s. *wanneer de huid geschaafd/kapot is kunnen de vliegen ook daar hun eitjes gaan leggen*)

Geplaatst:

Oh dat moet ik dan even kijken....wat een beetje rot is, is dat ik vandaag heb gewerkt en morgen ook moet werken !! Dus ik zou pas morgenavond of donderdag weer daarheen kunnen gaan om hem ook naar de dierenarts te brengen!!! Want ik denk dat dat het beste is...en dan regel ik wel ergens een hok om hem naar mij thuis te brengen...dat is het beste..

Maar nog 1 vraag...ben ik dan niet te laat als ik hem pas morgenavond of zelfs donderdag pas wegbreng..??

Ik hoop het niet,want dan zou ik me wel heel schuldig voelen!!

Groetjes Samanta...

Geplaatst: