Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wilde met 2 of 3 weken met mijn jonge konijntjes naar de dierenarts toe gaan, om te kijken wat het geslacht is van de jonge konijntje.

Zodat ik straks niet voor onverwachte verrassingen kom te staan.

Nu is mijn vraag: wie weet in de omgeving van Emmen(drenthe) een goede dierenarts die ook verstand heeft van konijnen?

Ik lees nog wel eens verhalen op het forum dat niet elke dierenarts er even veel verstand heeft van konijnen.

Ik hoop dat iemand er een paar weet.

Alvast bedankt

Groetjes Tanja en de 9 konijntjes.

Geplaatst:

volgens mij bedoeld ze dat ze binnen/over 2 a3 weken met de jonge konijntjes naar de dierenarts wil gaan. en niet dat ze 2 á 3 weken oud zijn.

Hoe oud zijn de konijntjes nu precies?

Geplaatst:

Ik heb een afspraak gemaakt bij een dierenarts is de buurt. We zijn er met de hond en katten ook altijd heen geweest. Ik hoop dat hij met konijntjes ook goed is.

Omdat ik zelf wegens een operatie niet kan rijden gaan we 28 juli naar de DA.

Vind het wel een beetje spannend om te horen wat voor geslacht als ze hebben.

Als ze daarna oud genoeg zijn nemen we afscheid van 2 kleintjes en de rest blijft bij ons in een groot hok waar ze alle ruimte hebbben met zn allen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Zo gisterenmorgen even naar de dierenarts toegeweest met de konijntjes.

We hebben 4 vrouwtjes en 3 mannetjes.

Stampertje zijn traanoogje komt omdat hij een plat neusje heeft. En daardoor zijn zijn traanbuisjes ook korter.

Bugs Bunny heeft een prikje gehad en een kuur om weer bij te komen. Die knapt nu weer een beetje op.

Groetjes Tanja en de konijntjes.

Geplaatst:

Ik heb de foto's in mijn fotoalbum staan.

Met een aantal weken gaan 2 mannetje weer naar de dierenarts voor casteratie.

Vind het wel spannend.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .