Tanja Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Ik wilde met 2 of 3 weken met mijn jonge konijntjes naar de dierenarts toe gaan, om te kijken wat het geslacht is van de jonge konijntje.Zodat ik straks niet voor onverwachte verrassingen kom te staan. Nu is mijn vraag: wie weet in de omgeving van Emmen(drenthe) een goede dierenarts die ook verstand heeft van konijnen? Ik lees nog wel eens verhalen op het forum dat niet elke dierenarts er even veel verstand heeft van konijnen. Ik hoop dat iemand er een paar weet. Alvast bedankt Groetjes Tanja en de 9 konijntjes.
kaatje-kim Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 In dit topic staan verschillende konijnkundige dierenartsen.http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/7421-konijnkundige-dierenartsen.htmlKijk maar of er een tussen staat bij jou in de buurt.:wink2:
merelvandijke Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 met 2 of 3 weken is dat nog heel moeilijk te zien, dus je moet wel een heel konijnkundige arts vinden
rabbitranch Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 je kan beter wachten tot een week of 5 want ook al ziet de dierenarts wat het geslacht is dan kan hij niet garanderen dat het ook zo is met nijnen van 2 a 3 weken
Caroline Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Er staat nergens dat de konijntjes maar 2-3 weken zijn, ze wil dan met hen naar de DA. Een beslissing die ik alleen maar kan toejuichen trouwens!
kelly1986 Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 volgens mij bedoeld ze dat ze binnen/over 2 a3 weken met de jonge konijntjes naar de dierenarts wil gaan. en niet dat ze 2 á 3 weken oud zijn. Hoe oud zijn de konijntjes nu precies?
Tanja Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Geplaatst: 12 juli 2008 Mijn konijntjes zijn nu 5 weken en 2 dagen oud. Ik wilde met 2 of 3 week naar de DA gaan dan zijn ze 8 week oud.
Tanja Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Geplaatst: 15 juli 2008 Ik heb een afspraak gemaakt bij een dierenarts is de buurt. We zijn er met de hond en katten ook altijd heen geweest. Ik hoop dat hij met konijntjes ook goed is. Omdat ik zelf wegens een operatie niet kan rijden gaan we 28 juli naar de DA.Vind het wel een beetje spannend om te horen wat voor geslacht als ze hebben.Als ze daarna oud genoeg zijn nemen we afscheid van 2 kleintjes en de rest blijft bij ons in een groot hok waar ze alle ruimte hebbben met zn allen.
nijntjemarlot Geplaatst: 15 juli 2008 Geplaatst: 15 juli 2008 heb je een foto vn je konijntjes ? en ik ben erg benieuwd naar het geslacht:D
Tanja Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Geplaatst: 15 juli 2008 Ik zal even mijn best doen om fotos erop te krijgen. Zet ze wel in mijn foto album neer.
Tanja Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Geplaatst: 29 juli 2008 Zo gisterenmorgen even naar de dierenarts toegeweest met de konijntjes.We hebben 4 vrouwtjes en 3 mannetjes. Stampertje zijn traanoogje komt omdat hij een plat neusje heeft. En daardoor zijn zijn traanbuisjes ook korter. Bugs Bunny heeft een prikje gehad en een kuur om weer bij te komen. Die knapt nu weer een beetje op. Groetjes Tanja en de konijntjes.
Mirrin&Catootje Geplaatst: 29 juli 2008 Geplaatst: 29 juli 2008 He leuk om te horen wat je konijntjes voor geslacht hebben. Heb je nog foto's gemaakt.
Tanja Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Geplaatst: 31 juli 2008 Ik heb de foto's in mijn fotoalbum staan.Met een aantal weken gaan 2 mannetje weer naar de dierenarts voor casteratie.Vind het wel spannend.
Aanbevolen berichten