fezzy Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 hoi hoi ik heb even een vraagjewe hebben een kleurdwerg die knijpt zijn ogen de hele tijd dichtwe hebben hem nog niet zo lang en ik zie helemaal niks aan de ogen.ik weet niet of dit angst is, want hij was heel erg bang toen hij hier kwam,en zodra je hem wil aaien knijpt hij ze helemaal dicht.of dat hij last van het felle licht heeft, want als hij helemaal achterin zijn hok zit zijn zijn ogen gewoon open en als hij voor het gaas zit heeft die ze op een kiertje.heeft iemand van jullie hier eerder mee te meken gehad of weet misschien wat hier de oorzaak van is? alvast bedankt
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 wat voor kleur is die kleur dwerg ......en kleur ogen.
fezzy Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Geplaatst: 10 juli 2008 hij is zilvervos bruin met donkerbruine ogen met af en toe rode gloed
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 dat noem je meen ik marter..... konijnen met rode ogen gloed hebben vaak koker visie zijn gevoelig voor zon licht.Dus kan goed daar door komen.Nu ben ik niet bekend dat zilver vos een rode gloed oog heeft of dat zo hoord?Daar twijvel ik aan.Omdat dat normaal alleen de marter achtige dat hebben.Hij komt van een nkb fokker?
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 dit is een zilvervos dwerg zonder rode gloed dus in de ogen
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 Ik zou eerst maar een kijken of die gloed wel hoord.Anders heeft het geen zin om daar mee te gaan fokken eventueel.Oog kleur verschillen zijn heel hard nekkig.
fezzy Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Geplaatst: 10 juli 2008 jazeker komt hij bij een nkb fooker vandaan die al vaaf 1967 fokten die rode gloed hoort zeker kijk maar op de kleurdwergen clubbij kleurbeschrijfing
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 (aangepast) oke dat was niet bekend bij mij.Dan kan het dus kloppen dat ie gevoelliger is voor licht door zijn ogen gloed.dus hopelijk heb ik je hier mee verder geholpen dan. 10 juli 2008 aangepast door bunny ranch chanty
fezzy Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Geplaatst: 10 juli 2008 :yes:ok dank je weldan weet ik in ieder geval dat er niets mis is met zijn ogengelukkig
Aanbevolen berichten