KonijntjeDizzy Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 Hallo allemaalik heb met de zoekfunctie naar info gezocht maar zie overal dat wanneer een konijn niest deze ook snot heeft.Dizzy niest wel (tenminste denk dat het niesen is) maar heeft geen snot of een natte neus. Gaat dit gewoon weer over?groetjes Kelly
Laura1984 Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Bij ons konijntje Nina is de verkoudheid ook met alleen niesen begonnen. Na een paar dagen kwam er ook snot. Ik zou voor de zekerheid naar de dierenarts gaan hiervoor. Bij onze Nina is het nog steeds niet echt over, en ze heeft het al 3 weken ofzo. Kan heel hardnekkig zijn.
kelly1986 Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 konijnen kunnen ook vaak niezen door het hooi en de bodembedekking.Hooi is vaak wat stoffig en dat wekt dan een niesprikkel op. je kan eens proberen of het zonder hooi minder is... wat gebruik je vor een bodembedekker?
KonijntjeDizzy Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Geplaatst: 8 juli 2008 Ik gebruik alleen houtkorrels in de toilet. deze graaft ze er dan wel uit.ik zal goed op blijven letten op stof, snot etc.
Aanbevolen berichten