Blacky Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 Dat hebben wij weer.20 juni is onze Stamper gecastreerd, en van het weekend tilde ik hem op, is zijn hele kont kaal.Ik had al wel gezien dat er wat haren los hingen maar ik dacht dat hij gewoon aan het verharen was, maar helaas.Vanmorgen maar ff snel de DA gebeld en kunnen gelukkig zo al terecht.Ik hoop niet dat het ernstigs is.
bunny ranch chanty Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 sommige da´s scheren konijnen daar.Of konijnen schieten door de stress van de operatie in de verharing.Is me ook eens gebeurt ik wist niet wat ik zag in een nacht had mijn widder al zijn haren uit gegooid......
Blacky Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Geplaatst: 7 juli 2008 Net bij de DA geweest, hij vond geen mijt.Maar na een tijdje aan zijn buikje gevoeld te hebben vertrouwde hij het toch niet en heeft een rondgenfoto gemaakt en zag op de foto toch 2 kleine balletjes wwarschijnlijk steentjes.Dus hij moet na vandaag elke dag nog 1 prikje krijgen met pijstilling en vrijdag moeten we weer terug komen.
Aanbevolen berichten