flo Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 hallo, sinds vannacht doet mijn konijntje van 3 weken heel raar, hij begint ineens te piepen, en het lijkt net of hij benauwd is! er komt dan allemaal slijm uit zn mondje en houdt zn bekje open. ook gaat ze helemaal tegen het hok aanstaan. t duurt een paar seconden en dan is het weer weg. naar een minuut of zo is het er weer! heb de da gebelt en we kunnen om 10 voor 2 terecht. ik ben toch wel bezorgd hoor... iemand enig idee wat het kan zijn? ik heb van alles opgezocht maar word niks wijzer!!
Sascha Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 EEN KONIJN VAN 3 WEKEN? Ik neem aan dat deze bij de moeder weg is????????Laten we hopen van niet, een konijntje van 3 weken heeft bijna geen overlevingskans als deze al bij de moeder weg is..
bunny ranch chanty Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 hebben we het over je wilde konijntjes?????
flo Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Geplaatst: 4 juli 2008 ik ben niet gek hoor...het is een konijntje van ons nestje die gewoon bij de moeder zat.ik ben bij de da geweest en die zegt dat ze verkouden is. ze heeft een prikje gehad en een kuur doxoral aquadrops mee gekregen. maar ze doet erg raar ze ligt er een beetje bij en volgensmij is ze op sterven na dood!
Peacefull Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 oh wat zieligverkouden op zo'n jonge leeftijdik hoop dat het goed gaat komen.. sterkte
Danja Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Wat sneu! Heb je wel een konijnkundige DA? Ik hoop dat ht konijntje het redt!
Blacky Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 He bah wat zielig.Vind de moeder al dat gerommel wel goed?
anouk Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 hoe gaat het met je baby nijn ,ben je al terug geweest naar de dieren arts
Ginaa Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Heh wat vervelend joh!Ik hoop dat het maar goed gaat met het nijntje! Succes!
Mireille Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 verkoudheid brengt normaal gesproken niet dat soort aanvallen met zich mee.Ik denk eerder bij het beeld wat je beschrijft aan een epileptische aanval.En dat ze er nu zo flauw bij ligt is helemaal niet goed, spoed da trip
Danja Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 :yes:Ik zou ook nog naar (een andere) DA gaan. Is de jouwe wel goed?Hoe weet/denkt ie dat het een verkoudheid is?
flo Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Geplaatst: 5 juli 2008 hey ik heb goede verhalen over de da gehoord. m zusje heeft er stage gelopen en vond het ook heel goed, maar helaas heeft ze het niet overleeft:( ik wou haar gister de antibiotica geven en 5 minuten erna is ze gestorven!t was echt verschrikkelijk om te zien maar nu heeft ze geen pijn meer:) en mag ze op de regenboogbrug spelen:) met de andere drie gaat het nog steeds goed. ik dacht ook aan een epileptische aanval maar het was al te laat om na de da te gaan:(
flo Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Geplaatst: 5 juli 2008 het leek trouwens wel erg op een verkoudheid, maar ze wou ook niet meer eten en drinken. denk ook wel dat het een longonsteking kon zijn geweest. maar je kan blijven speculeren op deze manier... ze heeft in iedergeval geen pijn meer en da ben ik blij om!
Aanbevolen berichten