Jaa Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Geplaatst: 6 juli 2008 Zucht, wat is dit een kutperiode. Ik ben een jongen van 24 jaar maar dit beest was echt mn maatje. Ik woon op mezelf en ik heb zo'n hoop lol met 'r gehad.Ze had 42 graden koorts, een bacterie of infectie en inderdaad haakjes aan dr tanden. Volgens de 2e DA is het de vraag of die haakjes gekomen zijn omdat ze al langer slecht eet of dat ze daardoor minder is gaan eten etc.Rest mij te vertellen dat ik nu bij een hele andere DA ben geweest en dat ik nu de conclusie kan trekken dat die andere DA inderdaad NIET konijnkundig is. Vanmiddag ga ik 'r begraven. Ik mis dr nu al :wavecry::wavecry:
Caroline Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 Veel sterkte, neem de tijd om te treuren om haar... al ben je dan een man en al is het maar "een konijn" voor de buitenwereld, het was zoals je zelf zegt je maatje door dik en dun... iedereen begrijp dat hier hoor. Konijnen zijn zo'n unieke wezens, zo'n ongelooflijk gevoel voor humor. Eens je deel hebt mogen uitmaken in het leven van een konijn, vergeet je het nooit meer... het zo'n eer hé...zo'n dier wat je helemaal vertrouwd...waar je alles mee kan delen... Rust zacht JJ...
Loesah Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 ik lees het allemaal nu pas..wat vervelend dat het zo heeft moeten aflopen! Ik herkende dingen in je verhaal heel erg bij Dolce.. Hij at van het een op het andere moment niet meer..Temperatuur niet goed, lustloos, weg gekropen in een hoekje enz.. Dierenarts kon toen in eerste instantie ook niks vinden, heb toen de tandjes ter sprake gebracht.. en na een hele tijd gekeken te hebben zag hij een mini haakje die hij weg ginge halen. Achteraf, na de "operatie" bleek dat hij meerdere haakjes had die op het eerste gezicht niet te zien waren... hier heb je natuurlijk weinig aan maar wil alleen maar duidelijk maken dat haakjes op de kiezen echt een probleem kunnen zijn omdat de DA ze vaak niet ziet bij een normaal onderzoek. Ik wens je veel sterkte de komende tijd!
Aanbevolen berichten