littullady Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Hallooo! Lola heeft steeds vieze billen en vieze achterpoten!Ik blijf haar wassen omdat ik bang ben dat er anders vliegen eitjes in gaan leggen!!Haar geslachtsdelen zijn ook redelijk gezwollen, maar ze poept en plast nog wel normaal.Nah normaal.. de urine is een beetje aan de rood/roze kant maar dat kan nog weleens gebeuren!!Ze gromt ook wat vaker, is minder vrolijk en dr binkies zijn helemaal ver te zoeken!! Heeft iemand dit ook gehad??? wat moet ik doen!?? HELPPP!!! Groetjes Mandy en Lola
Mireille Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Ik zou eens een bezoekje brengen aan de da om naar haar geslachtsdeel te laten kijken, voor het zelfde geld is er een ontsteking aan de gang waardoor ze zichzelf continu vies maakt
bunny ranch chanty Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Ja de dieren arts kan daar beter even snel naar kijken.......
Caroline Geplaatst: 28 juni 2008 Geplaatst: 28 juni 2008 Naar de DA vandaag, voordat ze stopt met eten...
Aanbevolen berichten