sandra1 Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Ik heb een vraag hoe merkje dat een konijn gas heeft.Gaan zich ze dananders gedrachen.Waar moet je dan op letten.Niet dat mijn konijn het heeft maar ik wil daar gewoon wat informatie over.En wat tedoen bij gasbij een konijn.groetjes sandra
Knaagdierenopvang Dalfsen Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Waarom deze vraag? Wat voor gedrag vertoond je konijn?In geval van gas, het liefst even naar de goede dierenarts gaan.
veerleke Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 ik begrijp wat ze bedoelt.... Heb hier al een paar topics over gelezen, maar weet niet goed welke symptomen gas met zich meebrengt... Ik zou niet weten hoe ik het zou moeten herkennen..;
ZaZa Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 (aangepast) Niet eten, niet keutelen, niet rustig kunnen zitten, maar steeds gaan verliggen en draaien...oogjes half dicht (pijn), slecht contact kunnen krijgen..knarsentanden..En ook aan al dan niet rommelende darmen..maar ja, dat is lastig te merken, want wat is 'nomraal' bij je konijn. Hier kan je er ook nog iets over lezen: http://www.bunnybunch.nl/konijnen/ziektes-en-medische-problemen-bij-konijnen.html 27 juni 2008 aangepast door ZaZa
Aanbevolen berichten