nijntjemarlot Geplaatst: 20 juni 2008 Geplaatst: 20 juni 2008 hallo,is het erg al een konijn een snotneus heeft?gr mij:bunny4:
Claire Geplaatst: 20 juni 2008 Geplaatst: 20 juni 2008 Hoii,Dat weet ik helaas niet maar de misschien de andere BB wel.Maar zit er ook bij het neusje maden ? Ik heb net gelezen dat er ook iemand was en die had maden.Als je konijn dat heeft dan moet je meteen naar de DA gaan.Kijk hier is het topic:http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/12616-konijn-snot-maar-maden-de-neus.html Lees maar eens door.Maar anders cucces ermee,Groetjes Claire
Claire Geplaatst: 20 juni 2008 Geplaatst: 20 juni 2008 Gelukkig, maar anders weet ik niet of je naarde DA moet. Mijn konijn Stamper heeft het ook af en toe vroeger gehad. Maar mama zegt dat dat gewoon door het weer komt. Maar ik weet er niet zo veel van. Gr. Claire
nijntjemarlot Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Geplaatst: 20 juni 2008 ik denk dat het ook door het weer komt want het word steeds minder
_Danielle Geplaatst: 20 juni 2008 Geplaatst: 20 juni 2008 Een snotneus is niet goed, ik zou even naar de dierenarts gaan.
Aanbevolen berichten