MCpaasei Geplaatst: 19 juni 2008 Geplaatst: 19 juni 2008 Hey,Mijn konijn heeft een rare plek bij zn oog. Nu zit er ineens bloed bij lijkt het. Ik heb er een foto van gemaakt. Weet iemand wat het is? En wat moet ik eraan doen??? Knijn doet wel gewoon nog normaalDe foto staat hier: Mijn foto's :: Untitled :: oogkonijnWillen jullie alsjeblieft ff kijken?Groetjes,Marjolein
xHann Geplaatst: 19 juni 2008 Geplaatst: 19 juni 2008 Het lijkt alsof hij zich gekrabt heeft. Heeft hij lange nageltjes of scherpe nageltjes, dat hij dat misschien per ongeluk heeft gedaan terwijl hij zich waste?
MCpaasei Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Geplaatst: 19 juni 2008 Hmm, ik weet het niet. Ik had wel al een paar dagen dat wittige randje net onder dat bloedplekje gezien. Daar zit een soort korstje ofsow.. Is dat normaal?
daffbunny Geplaatst: 19 juni 2008 Geplaatst: 19 juni 2008 Het lijkt alsof hij zich gekrabt heeft. Heeft hij lange nageltjes of scherpe nageltjes, dat hij dat misschien per ongeluk heeft gedaan terwijl hij zich waste? Daar dacht ik ook aan toen ik de foto zag. Misschien tog even langs de DA ?
maria Geplaatst: 19 juni 2008 Geplaatst: 19 juni 2008 Het lijkt idd alsof het met zijn pootje is gebeurt of geprikt met een stro of iets dergelijks. Maar als jij zegt dat hij daarvoor een wit randje had of een korstje dan zou ik toch langs de DA gaan voor alle zekerheid.
The Email Female Geplaatst: 19 juni 2008 Geplaatst: 19 juni 2008 Ik vind ook dat je het beste even naar de DA kunt gaan.
MCpaasei Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Geplaatst: 20 juni 2008 Bedankt! Ik kijk het nog heel even aan. Ik denk ook dat hij zich gekrabd heeft aan iets ofzo.
The Email Female Geplaatst: 20 juni 2008 Geplaatst: 20 juni 2008 Waarom ga je niet even naar de dierenarts?
MCpaasei Geplaatst: 21 juni 2008 Auteur Geplaatst: 21 juni 2008 Omdat hij er niet aanzit en het minder lijkt te worden. Als het verergert ga ik uiteraard gelijk.
MCpaasei Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Geplaatst: 8 juli 2008 Hey,Het ene oog was voorbij en toen kwam het andere oog... Dat heb ik een week aangekeken, want dat was een traanoog en vandaag ben ik naar de dierenarts geweest. De ogen bleken inderdaad ontstoken. De ene erger dan de andere. Ook heeft ie misschien syffilus, maar dat durft ie nog niet met zekerheid te zeggen, maar dat zou kunnen omdat ie korstjes heeft bij zn ogen en ook een klein beetje bij zn geslachtsdelen.Maargoed. Ik heb nu dus een zalfje meegekregen dat ik op zn oogbol moet druppelen. Bij de dierenarts zag het er heel makkelijk uit, maar hier lukt het nog niet zo goed...Hij knijpt zn oog stijf dicht zodat ik er slecht bij kan. Heeft iemand tips om het oog goed open te krijgen?? Ik probeer de bovenkant wel een beetje omhoog te trekken, maar hij houdt goed vol en houdt zn oog stevig dicht...Graag tips dus!!Groetjes,Marjolein
Aanbevolen berichten